iOS5 מערכת ההפעלה החדשה לאייפד 2 – החידושים העיקריים

מאז הצגת אייפון 4S ומערכת ההפעלה החדשה iOS5 משבוע שעבר, חברת אפל לא יורדת משיחת היום באמצעי התקשורת ובכלל. ה-iOS5 הצליח להשכיח את העובדה שאייפון 5 לא יצא, עם שלל אפשרויות, אפליקציות ועיצוב חדש שמשנה את חוקי המשחק.

הרבה כתבי טכנולוגיה כותבים ברשת על החידושים הרבים למערכת ה5iOS, ובעיקר על היישומים החדשים שהיא מאפשרת לבעלי אייפד 2.
להלן החידושים העיקריים של מערכת ההפעלה iOS5 לאייפד:
• iCloud – אפל לקחו צעד אחד קדימה וביטלו לחלוטין את הצורך במחשב כדי לעדכן את מכשיר האייפד ואת אייטונז. מעכשיו מכשיר iOS5 יעדכן את עצמו דרך חיבור אלחוטי למחשב, או מהרשת.

• מקלדת מפוצלת –iOS5 מאפשר פיצול המקלדת לשניים ע"י שתי אצבעות בלבד. מה שמאפשר הקלדה נוחה יותר.

• מולטי-טאסקינג – אפל עידכנו גם את ממשק המגע של האייפד, מה שמאפשר עכשיו להעביר דפים ואפליקציות עם יותר מאצבע אחת וכן לעבור בין דפים ואפליקציות מבלי לחזור לתפריט הראשי.
• Newsstand – אפליקציה חדשה שמתנהגת כמו מדף ספרים וירטואלי, המאגד את כל רכישות הספרים, המגזינים והחוברות שלכם באפליקציה אחת. האפליקציה מחוברת ישירות לApp Store כך שכל רכישה מתעדכנת בה אוטומאטית. עכשיו תיהיה גישה נוחה לכול העיתונים לאייפד שלכם.
• Safari – שידרוג הסאפרי, דפדפן האינטרנט של אפל, מגיע גם לאייפון 4S וגם לאייפד 2. בין כל השדרוגים לסאפרי, בעלי אייפד 2 יוכלו להנות מעכשיו משימוש בטאבים המאפשר גלישה נוחה, מהירה ולא מסורבלת כמו הממשק הקודם.

לסיכום: מערכת ההפעלה iOS5 של אפל יוצרת חווית משתמש חדשה לחלוטין לבעלי אייפד 2, וסביר להניח שתביא לגידול במספר המשתמשים החדשים באייפד.

התמונות לקוחות מ: apple.com

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>