אפליקציות לאייפד ששווה לשלם עליהן

 אם כבר יש לכם אייפד, ובמיוחד אם יש לכם אייפד 2, לא תוכלו לעשות בו הרבה בלי אפליקציות. באפליקציות לאייפד אפשר למצוא כול דבר שרק תוכלו לרצות, אפילו לקרוא עיתונים באייפד. הבעיה עם רוב האפליקציות היא שצריך לשלם עליהן. רוב האפליקציות לאייפד עולות דולרים ספורים, אך יש כמה שעולות הרבה יותר.

למה לשלם על אפליקציות לאייפד?

יש אפליקציות שפשוט שוות את הכסף. אפליקציות עסקים ועבודה יכולות לחסוך לכם עשרות שקלים, ואפילו להחזיר את ההשקעה בבוא הזמן. הנה רשימה של כמה אפליקציות לאייפד ששוות את המחיר:

  • Stock signals – היא אפליקציה שעולה 50 דולר ומבצעת ניתוח סטטיסטי של נתוני המניות בבורסות השונות ונותנת המלצות על מה למכור ומה לקנות. מה זה 50 דולר לעומת האלפים שאפשר להרוויח? להורדה של stock signals.
  • ProCam Plus – אפליקציה שמתחברת למצלמות האבטחה של העסק או של הבית שלך, ומשדרת ישירות לאייפד. אפשר לשמור על הבית מרחוק, אפילו באמצע טיול במדבר. האפליקציה עולה 25 דולר, אבל לבטחון הבית שלך אין מחיר. להורדה של ProCam.
  • Ignition – בעבור 100 דולר תוכלו לשלוט על הלפטופ שלכם ולעבוד בו, או בכל מחשב אחר, דרך האייפד. להורדה של ignition.
  • iDispatcher Pro – בעבור 35 דולר, האפליקציה הזאת מאפשרת לך לנהל עסק והזמנות עבודה דרך האייפד. האפליקציה לא משתמשת באינטרנט, מטעמי בטחון מידע, ולא דורשת שום תשלום נוסף לאחר הקנייה. להורדה של iDispatcher Pro.
  • Zeptopad Planner Note – האפליקציה הזאת היא בעצם יומן עסקי משוכלל, שמאפשר לך לרשום נתונים, לארגן אותם בטבלאות ולשתף אותם עם שאר העובדים. בעבור 65 דולר, האפליקציה תסדר לך את יום העבודה. להורדה של Zeptopad Planner Note.
  • Omnifocus – אפליקציה שעובדת בתור רשימת מטלות, ומסדרת את המטלות השונות לפי סדר חשיבות, ואפילו שולחת תזכורים למשימות ומטלות. האפליקציה הזאת עולה רק 35. להורדה של Omnifocus.

תמונה: Protouch Blog

עם השקעה קטנה, תוכלו להפוך את האייפד שלכם למרכז העבודה העיקרי שלכם, וממנו לנהל את העסק או את משק הבית בקלות. האפליקציות אולי יקרות, אבל בטווח הארוך, ברור ששוות כל שקל.

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>