הבה נתאחדה ונרכוש לנו אייפד של אפל

ישראלים מתים על קבוצות רכישה. זה כנראה בגנים היהודיים שלנו, או אולי בגלל שאנחנו אוהדים גדלים במיוחד של קומבינות.

איך שלא יהיה, קבוצות רכישה תופסות תאוצה. זה התחיל בתחום הנדל"ן וזה זולג גם לסקטורים אחרים. אחרי קבוצות רכישה למכוניות פוגש טרנד את טרנדו וכעת מתארגנות קבוצות רכישה ללהיט האחרון מבית אפל – האייפד (iPad).

האייפד, כזכור, הוא המחשב הנייד החדש של אפל, כל כולו מסך מגע. אין צורך במקלדת או עכבר, הכול נעשה על גבי המסך עצמו. המכשיר דק להפליא ומאפשר גישה אלחוטית לאינטרנט, צפייה באיכות גבוהה בווידאו ובתמונות וכמובן, איך אפשר בלי, אפליקציות שמיועדות במיוחד בשבילו.

רציתם לקנות את האפל אייפד במחיר מציאה? במקום מכירה פומבית או חיפוש באיביי(eBay) , במקום להבריח אותו דרך המכס בעצמכם או לחכות לדודה שתחזור מארצות הברית, אתם יכולים, כאמור, לקנות אותו בקבוצת רכישה. וכמה יעלה לכם התענוג הזה באם בחרתם לרכוש אותו בדרך כזו? באתר "מתאגדים" תוכלו לרכוש אחד משלושת הדגמים הבאים של האייפד: iPad 64GB במחיר של 4,450 ש"ח, iPad 32GB במחיר של 3,950 ש"ח או iPad 16GB ב 3,450 ש"ח בלבד.

תום וגנר, מנכ"ל האתר "מתאגדים" אמר לאתר האינטרנט של "גלובס": "הקמנו את האתר משום שאנו מאמינים בפוטנציאל הגדול הקיים בשוק בתחום קבוצות הרכישה, ראינו שהישראלים מאוד אוהבים לרכוש מכשירים מתקדמים ומעדיפים לעשות זאת בקבוצה בשל ההנחות המשמעותיות. הקמת קבוצת הרכישה ל-iPad באה לתת מענה מיידי שלנו לבקשות מצד הגולשים".

אז עכשיו תוכלו לקנות את האפל אייפד בלי למשכן כליה, במחיר זול ושווה לכל נפש. אתם אפילו לא צריכים למצוא חברים שיקנו איתכם, רק להכנס לאתר ולהתטרף לקבוצה שכבר קיימת ורק מחכה לכם.

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>