אפליקציית משחקי הכס למכשירי אייפד

אם גם אתם נמנים על הקהילה ההולכת וגדלה של קוראי סדרת ספרי הפנטזיה "שיר של אש ושל קרח", פרי עטו של הסופר ג'ורג' ר.ר. מרטין או על הציבור הגדול אף יותר של צופי הסדרה "משחקי הכס" (המבוססת על סדרת הספרים), בוודאי מצאתם את עצמכם תוהים לא פעם בשאלות מהותיות כגון: רגע, הבן של מי הוא? איפה בעצם נמצאת קינג'ס לנדינג? מתי החורף מגיע? או מה לעזאזל קורה פה ואת מי שואלים?

מכיוון שכך, כדאי שתדעו שגם לבעיה הזו, כמו להרבה בעיות אחרות בחיים, מישהו המציא אפליקציה. קבלו את – Game of Thrones Companion, אפליקציית אייפד המציעה לכם בממשק חביב וצבעוני את כל המידע שרציתם לדעת על הגיבורים, האתרים, הערים והעלילות המככבים ב"משחקי הכס". פיצ'ר חביב באפליקציה מאפשר לעדכן את המיקום בספר/סדרה בו אתם נמצאים כרגע ומיועד להגן עליכם מלהקדים את המאוחר ולקבל אסופת ספויילרים לפנים. כמו כן ראוי לציין כי גרסת האפליקציה לאייפד עודכנה לאחרונה כך שהיא עושה כעת שימוש מרבי בתצוגה המרהיבה המאפיינת את האייפד החדש.

מחיר – 2.99$

לרכישת האפליקציה

אפליקציית משחקי הכס לאייפד

קרדיט: http://itunes.apple.com

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>