טרי, טרי, מבזק האפליקציות לאייפד, החדשות והחמות ביותר.

לינקדין

אפליקציית אייפד מבית לינקדין, שהיא, אם לא שמעתם, הרשת החברתית העסקית-מקצועית הגדולה בעולם, עם כ-150 מיליון משתמשים. על פי מנהלי החברה האפליקציה החדשה שימשה כהזדמנות לבנות מוצר חדש מהיסוד, אשר אינו מוגבל על ידי הצורך לשמר את הממשק הקיים אליו המשתמשים כבר רגילים , צורך אשר ככל הנראה מונע ביצוע שינויים משמעותיים בממשק הווב של לינקדין. ואכן האפליקציה שונה במידה ניכרת מאתר הבית של לינקדין.

כפי שניתן לראות בתמונה, ממשק האפליקציה עוצב בסגנון מינימליסטי ונקי, כאשר במסך הפתיחה מוצגים למשתמש כפתורים לשלושה פיצ'רים בלבד: עדכונים, פרופיל ואינבוקס. שני האחרונים די מובנים מאליהם, אולם פיצ'ר ה"עדכונים", אשר באתר מיוצג על ידי פיד טקסטואלי אינסופי ומשעמם למדי, הומר באפליקציה לממשק ויזואלי נעים. אל רצף העדכונים של סטטוסים, קישורים ופעילויות של אנשי הקשר ניתן להוסיף לפיד העדכונים, גם עדכונים משירות לוח השנה של גוגל או מלוח השנה של אאוטלוק. השקת האפליקציה לוותה גם בהוצאת עדכון לאפליקציה לאייפון של לינקדין בו הותאם עיצוב האפליקציה לזה המופיע באייפד.

להורדת האפליקציה

קרדיט: אייטיונס

MagicPlan

אם עיצוב פנים הוא תחביב אישי שלכם, או מקצוע, אפליקציית האייפד MagicPlan יכולה להיות שימושית בהחלט עבורכם. על ידי צילום המרחב אותו אתם מבקשים לעצב, באמצעות מצלמת האייפד, בונה האפליקציה מודל דיגיטלי מדויק של החלל ואף מספקת הנחיות לצלם כיצד להשלים מידע חסר במודל, על ידי צילום תמונות נוספות. את התוצר הסופי ניתן לשמור בפורמטים נפוצים שונים: קובץ PDF, JPEG ועוד. האפליקציה נתמכת על ידי מכשירי אייפון 4 ומעלה ומכשירי אייפד 2 ומעלה.

להורדת האפליקציה

iTunes Movie Trailers

אפליקציית אייפד חביבה אשר נועד להקל על חייהם של חובבי קולנוע המבקשים להתעדכן תדיר במתרחש בתעשיית הקולנוע, כלומר לצפות בטריילרים החדשים ביותר מייד ובאיכות HD. במידה והזדרזתם ורכשתם כבר את העולה החדש לארץ הקודש, הוא אייפד 3, האפליקציה הנ"ל תמחיש לכם מייד את יכולות התצוגה המשופרות של מסך הרטינה ותגרום לכם להרגיש שלא בזבזתם ממון לחינם.

מלבד איסוף וסידור הטריילרים השונים על מסך האייפד שלכם, iTunes Movie Trailers מציגה גם לוח שנה מתעדכן לגבי מועד השקת הסרטים עצמם (בארה"ב). האפליקציה נתמכת על ידי מכשירי אייפד וכן על ידי מכשריי אייפון 3 ומעלה.

להורדת האפליקציה

Sticky Notes

אפליקציה לאייפד המתיימרת לסייע לכם באחת המטלות הקשות ביותר של הקיום האנושי – לזכור את רשימת המטלות שאתם אמורים לבצע. כפי שניתן להבין משמה, Sticky Notes, מעבירה אל מסך האייפד, פיצ'ר שהוכיח את עצמו במרחב הפיזי (וכבר שובץ במספר תוכנות מבית מיקרוסופט) – פתקאות נדבקות. על גבי מסך האפליקציה תוכלו להציב בפשטות מעין פתקיות דיגיטליות בצבעים שונים ולנסות להזכיר לעצמכם לא לשכוח.

להורדת האפליקציה

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>