השקת אפליקצית ספר הזוהר לאייפד בל"ג בעומר תשע"ב

ל"ג בעומר הינו חג בעל משמעות מיסטית עמוקה וחשובה. חג זה המציין את פטירתו וגדולתו של הרשב"י – רבי שמעון בר יוחאי, מסמל את היווצרותו של אחד מסמליה הבולטים והמסתוריים של הקבלה.
ספר הזוהר הינו אסופה של מספר כרכים המכילים בתוכם פרשנויות והיבטים מיסטיים של חמשת חומשי התורה, פרשנויות הקודש, מיסטיקה ופסיכולוגיה מיסטית. על אף שהספר כתוב בשפה הארמית מיליונים קוראים בו ללא פרוש משום שהאמונה הרווחת היא שעצם קריאת הספר מביאה לסגולה טובה ופותחת צוהר לעולמות גבוהים.

ספר הזוהר ול"ג בעומר
ספר הזוהר נכתב במטרה להאיר את עיני הקוראים בו ולמסור את שיטת התיקון לעם. העיסוק ההולך וגובר בקבלה ובספר הזוהר אינו מקרי כלל – דווקא דורנו הוא הדור שמוכן ובעל הכלים הנכונים להתחיל בתהליך התיקון.
לקריאה בספר הזוהר בל"ג בעומר יש משמעות גדולה אפילו יותר מכיוון שהחג מציין את גדולתו של רבי שמעון בר יוחאי מחבר ספר הזוהר ואת גדולת יצירתו.

אפליקציית הזוהר
אפליקצית הזוהר המושקת הינה יעודית למכשיר האייפד שלכם. האפליקציה מאגדת בתוכה את כל כרכיו של ספר הזוהר, ובכך מאפשרת למשתמשיה לקחתם עימם לכל מקום אליו הם לוקחים עימם את האייפד. נוסף על הקריאה בה, כוללת האפליקציה מספר פיצ'רים שימושיים – היכולת לבצע חיפוש של פרקים ספציפיים ע"י מנוע חיפוש פנימי הקיים באפליקציה וכן יכולת לתזמן תזכורת לקבלת פרק אקראי או לפרקים ספציפיים בשעה שמתאימה לכם.

לרגל ההשקה החגיגית, האפליקציה מוצעת למכירה בהנחה של 50% כך שניתן לרכוש אותה בחנות של אפל בלא יותר מ– 2.99$. אין ספק כי מדובר בעלות כספית נמוכה במיוחד עבור אחת מיצירות הספרות החשובות ביותר בעולם המיסטיקה היהודית.

אפליקצית הזוהר להורדה

אפליקציית ספר הזוהר לאייפד

 

להורדת האפליקציה ב App store

להורדת האפליקציה באנדרואיד

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>