כך תמירו בקלות סרטים לפורמט אייפדי

אם נהיה כנים לרגע, גם משתמש האייפון האדוק ביותר יודה כי צפייה בתכני וידאו במכשיר (מעבר לסרטון היוטיוב המזדמן), היא חוויה מפוקפקת למדי, אשר מתמצתת בעיקר לאלמנט החידוש המרגש "היי, אני יכול לראות סרטים באייפון שלי". מכשיר האייפד מנגד מציע למשתמשיו חוויית צפייה מוצלחת למדי, אשר הפכה לראויה עוד יותר במכשיר האייפד החדש.

כדי לממש עד תום את פוטנציאל השכיבה במיטה+אייפד+הפרק האחרון של Mad Man (רק דוגמא, כל סרט אחר יתקבל בברכה) קיימת חובה להתגבר על אחד החסמים העיקריים בהעברת סרטים אל האייפד שלכם והוא סוגיית פורמט הסרטון. למרבה הצער גם נכון לשנת 2012 לא הצליחו יצרני התוכן הדיגיטלי בוידאו להתכנס לכדי פורמט וידאו אחיד ומשותף לכלל ההתקנים הזמינים, והדבר נכון שבעתיים לגבי הפעלת קבצי וידאו במכשיריה של חברת אפל, לה יש היסטוריה ארוכת שנים של בידול טכנולוגי משאר השוק.

כדי לנסות לעשות סדר בבלאגן מציעה חברת התוכנה Digiarty את MacX Video Converter Pro תוכנה, אשר כפי שניתן להבין משמה מיועדת להמרת סרטים וסרטונים. על פי המפרט המופיע באתר החברה, התקנת התוכנה תאפשר לכם להמיר סרטונים בפורמטים: MKV, M2TS, AVCHD, H.264/AVC, MP4, AVI, WMV, MOV, FLV, 3GP לקבצי וידאו בפורמט מתאים לניגון במכשירי: אייפון, אייפד, מכשירי אנדרואיד, פלייסטיישן, מחשבי מק ועוד. פיצ'ר חביב ומוכר, הנכלל בתוכנה הוא האפשרות להוריד אל המחשב האישי סרטונים מאתרי שיתוף וידאו ורשתות חברתיות, כגון יוטיוב, פייסבוק וכו' ולהמירם במהירות לפורמט הרצוי. התוכנה תומכת בקבצי HD וזמינה לרכישה בגרסת חלונות ובגרסת מק.

מחיר – 34.95$

לרכישת התוכנה

MacX DVD Ripper Pro

תוכנת וידאו מעניינת נוספת מאת Digiarty היא MacX DVD Ripper Pro, המיועדת בעיקר למשתמשים המעוניינים להעביר את ספריית ה-DVD שלהם אל האייפד, האייפון או אל מכשיר נייד אחר מבית אפל. מלבד הפיצ'רים הבסיסים הנכללים בתוכנה, אשר יאפשרו לכם לבצע rip ל- DVD לכלל קובץ מתאים להפעלה באייפד ושות', כוללת MacX DVD Ripper Pro גם פיצ'ר נוסף ושימושי בהחלט – שידור סטרימינג של קבצי וידאו מהמחשב אל האייפד או האייפון שלכם. האם זה שווה הוצאה של 35 דולרים? בוא נאמר כי הסוגיה שנויה במחלוקת ותלויה בעיקר ברמת העצלנות שלכם ובמספר ה-DVD אותם אתם רוצים להעביר לאייפד.

מחיר – 34.95$

לרכישת התוכנה

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>