כך נערוך טקסט באייפד בעתיד, אולי

אולי בהשראת סרטוני הקונספט על אייפון 5 ואייפד 3 (מאת חברת Aatma Studio), החליט מפתח אמריקאי בשם דניאל הופר להשקיע את מרצו ביצירת סרטון קונספט חדש אשר ממחיש את הצעתו לשיטה טובה ונוחה יותר לעריכת טקסט באייפד. הסרטון מציג באופן ברור למדי מספר מחוות מגע אפשריות על גבי המקלדת הוירטואלית של האייפד, אשר יאפשרו למשתמשים לכתוב ולערוך טקסטים על גבי הטאבלט לבית אפל בדרך קלה, נוחה ומהירה יותר. כך, לדוגמה, במקום לסמן טקסט על גבי המסמך שתרצו למחוק או להעתיק במגע אצבע ולאחר מכן לבחור את הפקודה הרלוונטית מתוך התפריט הנפתח, תוכלו לעשות זאת על ידי הנעת שתי אצבעות על גבי המקלדת ומגע במקש מסוים. בסרטון תוכלו לצפות בשורת המחוות שהופר מציע לשלב במנגנון עריכת הטקסט באייפד ולהתרשם ממהירות עריכת הטקסט באמצעותן.

מקור: Mac Rumors

מאחר שמדובר כאמור בסרטון קונספט עצמאי, אין לדעת אם בעתיד או בכלל תחליט חברת אפל לאמץ מי מן ההצעות המוצגות בסרטון. כמו כן יש לציין כי האייפד לא תוכנן לשימושים משרדיים והוא לא יועד לשמש ככלי מיטבי לכתיבה ולעריכת טקסטים ארוכים, והשימוש העיקרי אשר השפיע על פיתוחו היה מכשיר בידור ביתי ונייד. מנגד, אם אפשר לשכלל, אז למה לא? לכן אם התרשמתם מן הרעיון אתם מוזמנים להיענות לבקשת יוצר הסרטון ולשלוח מסר בעניין זה לאפל, בתקווה שהדבר יוביל לשינוי.

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>