טיפים לתפעול אייפד

אם רכשתם את האייפד החדש, אייפד 3, ואם אתם מחזיקים בגרסאות קודמות של מכשיר האייפד, סביר להניח שכבר הורדתם את עדכון מערכת ההפעלה החדשה של אייפל, ios5. עם הפיצ'רים המגניבים שנוספו לעדכון תמצאו את מרכז ההודעות, אפליקציית דוכן עיתונים, הסתנכרנות אלחוטית מול iTunes, את אפליקציית iCloud ועוד.

מעטים יודעים שלאייפד יש גם כמה תכונות פחות מוכרות, כאלה שאייפד אינו מיידע עליהן.

 פיצ'רים סודיים במערכת ההפעלה iOS5

 סרגל משימות – סרגל המשימות יאפשר לכם להחליף בין אפליקציות פתוחות כמו דפדוף בדפי ספר. על מנת להפעיל את הפיצ'ר גשו להגדרות> כללי והפעילו את הMultitasking Gestures על ידי העברת אצבע מתחתית המסך למעלה, תפתחו את הסרגל, ותוכלו "לדפדף" בין האפליקציות בקלות.

רשימת קריאה – פיצ'ר זה מאפשר לכם לשמור לקריאה במועד מאוחר יותר דפים מעניינים שנתקלתם בהם. פיצ'ר זה אמנם אינו ייחודי  לאייפד, אך הוא מאפשר לכם לסנכרן את רשימת הקריאה שלכם בין כל המכשירים שלכם שעובדים עם מערכת הפעלה ios. כדי להוסיף דף לרשימת הקריאה שלכם לחצו על אייקון הbookmark, בחרו ב-רשימת קריאה ולחצו על אייקון ה+. כדי למחוק דף העבירו עליו אצבע כך שיופיע כפתור מחק אדום וליחצו עליו. על מנת לסנכרן את רשימת הקריאה עליכם להשתמש בחשבון ה-iCloud שלכם.
שיתוף תמונות – עוד פיצ'ר המתאפשר באמצעות ה-iCloud. בעזרת פיצ'ר זה תוכלו להעביר בקלות תמונות בין מכשיר האייפון שלכם למכשיר האייפד.

מקלדת מפוצלת – אפליקציית עריכת טקסט שימושית זו  מאפשרת לפצל את המקלדת כך שיהיה לכם יותר קל להקליד עליה בזמן שאתם אוחזים את האייפד בשתי ידיים. על מנת לפצל את המקלדת העלו את המקלדת הרגילה, גררו את אייקון המקלדת מהפינה למטה לפינה למעלה. את החצאים תוכלו למקם על המסך היכן שנוח לכם. על מנת להחזיר את המצב לקדמותו פשוט גררו חזרה למטה את אייקון המקלדת.

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>