אפליקציית אייפד ידידותית לילדים

ילדים מתחילים לשחק באייפד כבר בגיל צעיר במיוחד. הטאבלט המופלא כבר הפך לשגרה בלתי נפרדת מחייהם, בעוד שכשאנחנו היינו בגילם לא יכולנו אפילו לדמיין את קיומו. גם היצרנים מבינים את הפוטנציאל הגלום בקשר במיוחד בין ילדים לאייפד. למעשה, תעשייה שלמה של עזרים ואפליקציות ידידותיות לילדים מתפתחת במהירות רבה. דוגמה לכך היא בובת Yet Yet.

Yet Yet צעצוע אינטרקטיבי לילדים עם אייפד

קרדיט תמונה: itunes.com

Yet Yet היא אפליקציית אייפד המשולבת עם בובה פרוותית ונעימה (או להפך), צעצוע אינטרקטיבי שמפעיל ומסקרן את הילד. למעשה, הבובה היא כיסוי ענק ופרוותי עמיד בפני מכות ושאר התעללויות שצפויות לאייפד מצד ילדכם. הבובה והאפליקציה מתאימות לכל מכשירי האייפד, לרבות האייפד החדש, אייפד 3. לבובה יש שני פתחים, אחד גדול בפניה והשני בלבה.

כדי להתחיל, יש להוריד את האפליקציה הנלווית (ניתן להוריד בחינם) מבית Totoya Creatures app. ברגע שהפעלתם את האפליקציה פשוט הכניסו את האייפד לתוך הבובה וסיגרו את הרוכסן. הצעצוע האינטרקטיבי ידבר עם ילדכם בשפתו ויסייע לו ללמוד לדבר על ידי חזרה על דברי הילד. בנוסף, יוכל הילד לשנות את צבעו, לסרק אותו עם אצבעותיו ולהפריד את עיניו. באמצעות פיצ'ר המוטמע באייפד, האפליקציה יודעת גם מתי מושכבת הבובה על צידה. את הבובה אפשר להשיג ישירות באתר החברה Totoya Creatures app ומחירה 80$.

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>