אפליקציות אייפד ואייפון של מעצבי אופנה

בימינו נדמה שיש אפליקציה לכל דבר. מסכו הגדול של האייפד מאפשר גלישה מהירה ונוחה תוך כדי סקירה של פרטים וחומרים ביתר קלות. ההבנה כי אפליקציות הינן כלי מצויין ויעיל לשיווק אינה חדשה, וגם מעצבי האופנה מצטרפים לחגיגה ומשיקים אפליקציות אייפד חינמיות לבתי הואפנה שלהם.

 Stella McCartney: האפליקציה של בית האופנה שבראשו עומדת מעצבת האופנה הבריטית כוללת חדשות, סרטוני וידאו וכמובן קטלוג של הקולקציות השונות לרבות קולקציית משקפי השמש המפורסמת, קולקציית הילדים ועוד.

להורדת האפליקציה

Valentino: בבית האופנה הוותיק זיהו כבר מזמן את הערך הגלום בתקשורת ישירה עם הלקוח. גם כאן האפליקציה כוללת הצצה לקולקציות החדשות, הצצה למאחורי הקלעים של תצוגות בית האופנה ועוד.

להורדת האפליקציה

Donna Karen:  האפליקציה מיועדת למעריצי בית האופנה האדוקים והיא כוללת את הקולקציות האחרונות, סרטוני וידאו של תצוגות האופנה, מידע חדשותי על יצירותיה האחרונות של המעצבת ועוד.

להורדת האפליקציה

Christian Louboutin: מעצב הנעלים הנודע השיק אף הוא אפליקציה הפונה אל חובבי המותג. האפליקציה כוללת את הקטלוג המלא של החברה, סרטוני וידאו, מעין פאזל אינטרקטיבי בו הגולש נדרש להתאים בין דגמים, חדשות,לוח השראה, איתור חנויות ויצירת רשימת משאלות של מוצרי המותג שהייתם רוצים לקבל.

להורדת האפליקציה

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>