גאדג'טים וכיסויים לאייפד

אנשים רבים עושים שימוש נרחב במכשיר האייפד שלהם בין היתר כדי לשלוח אימיילים, לגלוש באינטרנט ולקרוא. הבעיה העיקרית של האייפד היא שצריך להחזיק במכשיר בעת השימוש.

ה-Standzfree הוא מעין מחזיק לאייפד המאפשר תפעול נוח בקשת רחבה במיוחד של זוויות; לא משנה באיזו תנוחה אתם נמצאים, תוכלו להשתמש באייפד מבלי לאחוז בו בידיכם. ה-Standzfree מתאים לכל סוגי האייפד לרבות אייפד 3. עלות האקססורי מעט גבוהה והוא יכול להיות שלכם תמורת $100. ניתן לרכוש אותו ישירות באתר החברה.

גאדג'ט לאייפד 3

קרדיט: http://touchreviews.net

אייפד זוהר בחושך

בימינו אין כמעט מי שרוכש אייפד או אייפון ללא כיסוי שיגן עליו מפני מכות וזעזועים. תעשית הכיסויים נמצאת בנסיקה מתמדת וכיסויים חדשים ומקוריים צצים כמו פטריות אחרי הגשם.

BCO Skins מציעים כיסוי חדש שבינתיים לא ניתן להשיג בשום מקום אחר. הכיסוי מבטיח שהאייפד  יזהר בחושך במשך שעות, יעזור לכם למצוא אותו בחדר חשוך ולא פחות חשוב, יגרום לאייפד להיראות  מגניב במיוחד. הכיסוי מתאים לכל סוגי האייפד ומחירו בימים כתיקונם הוא $25. כרגע, הוא נמכר באתר החברה ב$20.

קרדיט: http://ipadinsight.com

כיסוי לאייפד שהוא גם מקלדת

חברת הגאדג'טים המוכרת Logitech השיקה לאחרונה כיסוי סופר-דק שמשמש גם כמקלדת לאייפד שלכם. בנוסף למקלדת, הכיסוי יעביר את האייפד שלכם למצב שינה ברגע שתסגרו אותו וידליק אותו ברגע שתפתחו אותו (פיצ'ר מוכר שנמצא בכיסויים רבים אחרים). הכיסוי עשוי אלומיניום, מכסה את החלק הקדמי של האייפד בלבד ומאפשר שימוש בכיסוי אחורי במקביל. הכיסוי מתאים למכשירי אייפד 2 ואייפד 3, מחירו $100.

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>