עוד אייפד חדש?

לאחרונה אנו עדים לחרושת שלמה של שמועות סביב מוצרים עתידיים של אפל. השמועה האחרונה בתעשייה מספרת על השקה מפתיעה של אייפד חדש עד סוף הקיץ.

אנו רוצים לפתוח ולציין שמדובר בשמועות בלבד, עיתון סיני פרסם לאחרונה ידיעה כי אפל מתכננים להוציא עד סוף הקיץ אייפד חדש. מדובר באפל בגודל 10אינץ' ולא בגודל של 7 אינץ' (שגם סביבו התרוצצו לא מעט שמועות לאחרונה). האייפד החדש צפוי להיות גם דק בהרבה מאייפד 3 שהושק לפני מספר חודשים.

מתוך הבלוג computerworld.com

השדרוג החדש נועד להתמודד עם הטענות האחרונות כי בשל התקנת מסך הרטינה באייפד החדש נאלצה אפל לתכנן אייפד עבה יותר, כבד יותר, איטי יותר ושגם נטען לאט יותר. בעקבות התקדמות טכנולוגית שהגיעו אליה באפל, הם יכולים כעת להוציא את הגרסה שתכננו להוציא מוקדם יותר השנה.

אז האם מדובר בסתם שמועה או במהלך מתוכנן של אפל? באופן אישי, קשה להאמין שאפל תוציא גרסה נוספת של האייפד בפרק זמן כה קצת. סביר יותר לצפות כי הפריצה הטכנולוגית שהושגה תמתין במרתפיה של אפל עד להשקת אייפד 4 או לחילופין עד להשקת האייפד מיני שכולם מדברים עליו.

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>