אפליקציית תרגום iTranslate Voice גם באייפד

אפליקציית iTranslate Voice, שמוכרת לנו מהאייפון, מגיעה עכשיו גם לאייפד ועם המון פיצ'רים חדשים ומועילים. אפליקציית האייפד מתרגמת למעלה מ30 דיאלקטים עבור כל שפה והיא תסייע לכם לתרגם ספרדית שמקורה בספרד, במקסיקו וכן הלאה. נכון לעכשיו האפליקציה מתרגמת לאנגלית, ספרדית, צרפתית וגרמנית.

תפעול אפליקציית התרגום באייפד

תפעול האפליקציה הוא פשוט במיוחד: דברו אל המיקרופון של האייפד בשפת המקור, בחרו בשפת היעד הרצויה וקבלו את המשפט המתורגם. אפילו תוכלו לבחור בין קריין או קריינית. פיצ'ר נחמד נוסף הוא שאפשר לשלוט במהירות ההשמעה של הטקסט המתורגם כדי לוודא שהוא מובן.

תמונה: itunes

מעבר לשימוש כמילון זמין ומהיר, האפליקציה גם מסייעת לכם ללמוד שפה ואף משמשת כמתורגמן בשעת הצורך. התרגום מוצג גם כפלט כתוב שאפשר להעתיק, לצרף למייל, להדפיס וכו'. כמובן שניתן גם לקבל תיקון אוטומטי של שגיאות כתיב.

אפליקציית iTranslate Voice לאייפד פועלת על טכנולוגיה לזיהוי קולי דומה לזו של סירי ומסוגלת להתגבר על מבטאים ומכשולים אחרים הנובעים מניב מקומי או מקשיי שפה.

מחיר: $0.99

להורדת האפליקציה

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>