אפל אייפד: אינטרנט ללא פורנו ? האם ?

לסטיב ג'ובס, מנכ"ל אפל, יש בעיה עם פורנו.

ג'ובס התבטא כבר מספר פעמים נגד האפשרות להוריד פורנו למכשירי האייפון של אפל, ועכשיו גם האפל אייפד (iPad) מונע את האפשרות הזו.

האייפד, שהחל להימכר בבריטניה בסוף השבוע של ה-28/5, הוא מחשב הטאבלט החדש מבית אפל, מחשב נייד בעל מסך מגע שמסלק את הצורך במקלדת או עכבר.

בנוסף מסלק האייפד את האפשרות להוריד או לצפות בפורנו.

מגזינים, למשל, שמעוניינים לפרסם באייפד ופיתחו לצורך כך אפליקציות מיוחדות נאלצים לצנזר את עצמם כדי שאפל תאפשר להם את הפרסום.

המגזין הגרמני "בילד", למשל, נאלץ להוסיף ביקיני לדוגמניות שהצטלמו טופלס למגזין.

 ג'ובס קורא לזה "מהפכת החופש מפורנו", מה שעיצבן מאוד את הבלוגר ראיין טייט מהבלוג Valleywag, ששלח מייל נזעם לג'ובס, מה שהוביל לחלופת מיילים בין השניים.

"מה היה חושב בוב דילן, אילו היה בן 20 היום, על החברה שלך," שואל טייט, "מהפכות נועדו לאפשר חופש".

ג'ובס התעקש שחופש מפורנו הוא חופש. בתגובה לכך שטייט אמר שאין לו בעיה עם פורנו הוא ענה, "אולי יהיה לך אכפת כשיהיו לך ילדים".

באתר של העיתון הבריטי "הגארדיאן" נטען כי לא בטוח שהסיבות של ג'ובס להלחם בתעשייה שמגלגלת 240 מיליארד דולר בשנה קשורות לשמירה על שלום בית (ג'ובס נשוי 19 שנה ויש לו 3 ילדים), אלא כנראה מדובר בצעד אסטרטגי שנועד להלחם בגוגל, שכמנוע חיפוש אפשר להאשים אותו תמיד בפתיחת שערים פורנוגרפיים.

 הגרמנים עושים צחוק ממדיניות הללא פורנו של אפל ואייפד

תמונה: Trend Hunter

ובמקביל, בבירת הסקס העולמית, ברלין, החליטו מכסחי פרסומות למיניהם לצחוק על חשבון הגישה הטהרנית של אפל, ושינו, במקצת, את הפרסומת לאפל אייפד ברכבת התחתית של העיר, כך שאם אתה ברלינאי, אין לך אלא לחשוב שהאייפד עומד לקחת את הפורנו לדור הבא.

 

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>