אייפד 2?

ובכן, מחשב הטאבלט של אפל, אייפד, עוד לא סוגר שנה מאז תחילת המכירות וראו זה פלא, השמועות על ההמשכון מתחילות.

עיתון מטיוואן בשם Electronic Daily News מדווח על כך שחברות במדינה כבר זכו במספר מכרזים והחלו לעבוד על הרכבתו של המכשיר החדש, אייפד 2.
העיתון הזה, אגב, הוא גם העיתון שחשף שמכשירי אייפד המקוריים הם מחשבי טאבלט ולא נוטבוק (Notebook) כפי שסבר העולם בתחילה.
המכשיר החדש אמור לצאת לקראת סוף השנה, תקופה נהדרת למכירות בשל חג המולד וכל המתנות שסנטה קלאוס צריך להביא לכלל ילדי העולם הנוצרי.

אז למה אנחנו יכולים לצפות ממכשיר אייפד 2, על פי השמועות, כמובן?
ראשית, המסך יתכווץ. היום גודל מסך באייפד הוא 9 אינץ'. אייפד 2 יזכה למסך של 7 אינץ'. המחיר אמור להתכווץ בהתאם ובכך יתחרה המכשיר עם הקינדל (Kindle) של אמזון מבחינת גודל ומחיר.
רזולוציית המסך תשתפר כנראה, בדומה לרזולוציה שכבר קיימת במכשירי אייפון 4.
בנוסף, וזה כבר הימור, יכול להיות שבאייפד 2 תותקן מצלמה קדמית שתאפשר שיחת וידאו עם משתמשים אחרים. לי, באופן אישי, זה לא נראה הכי נוח שבעולם, להחזיק אייפד בשביל שיחת וידאו. אבל זה אפשרי, וכמו שכולנו יודעים, אצל סטיב ג'ובס, אין כזה דבר "לא נוח".

עכשיו נשאלת השאלה למה בעצם אנחנו צריכים כבר דור שני לאייפד. האם באמת מדובר בשיפורים או שזה עוד אחד מהקטעים האלה של אפל, שהופכים את הצרכנים שלה לילדים קטנים שלא יודעים שובע ורוצים בכל פעם את הצעצוע החדש יותר.

מה דעתכם?

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>