עוד שדרוג לאפליקציית איביי לאייפד

מחקרים שנעשו לאחרונה הראו שבעלי טאבלטים קונים יותר דרך אתרי מסחר אלקטרוני בהשוואה בעלי סמארטפונים ומבעלי מחשבים ניידים ונייחים. חברות המסחר הדיגיטאלי כבר הבינו מזמן את הפוטנציאל הטמון במשתמשי האייפד והטאבלטים המתחרים.

מרבית אתרי המסחר השיקו אפליקציות יעודיות לאייפד כמו אמזון, גוגל קטלוג ועוד. כמעט ולא נשארו אתרי מסחר גדולים המכבדים את עצמם שלא השיקו אפליקציה יחודית למשתמשי טאבלט.

בחודש שעבר ענקית המסחר eBay שדרגה את האפליקציה לאייפד. מדובר באפליקציה חינמית המאפשרת לכם לחפש, להציע, לקנות, לשלם ואפילו למכור דרך האייפד שלכם.

מה חדש באפליקציית eBay?

אם כבר השתמשתם בeBay בעבר בוודאי תשמחו לגלות שהאפליקציה נראית בדיוק כמו שנראה האתר של אי ביי אצלכם במחשב. האימג'ים ברזולוציה גבוה, הניווט קל ואינטואיטיבי ובנוסף ישנן אופציות חיפוש שייסיעו לכם להפוך אתהחיפוש לקל יותר ומהיר.

צילום: iTunes

פי'צר נחמד שמציגה האפליקציה הוא האפשרות "לעצב" את דף הבית כפי שאתם רוצים אותו. הכוונה היא שתוכלו לבחור אילו מוצרים יוצגו בדף הבית ברגע שתפתחו את האפליקציה, כך למשל תוכלו להחשף לעסקאות הטובות ביותר בתחום העניין שלכם מידי יום.

השימוש באייפד הופך את חווית המשתמש לנעימה ומוצלחת עוד יותר היות שהאייפד מציע מסך מגע גדול  המאפשר דפדוף ומעבר מהירים בין המוצרים השונים. אם מצאתם מוצר שחבר יוכל לאהוב, תוכלו להעבירו אליו דרך מייל, פייסבוק, טוויטר או הודעת טקסט (אם האייפד שלכם כולל גם טלפון נייד).

להורדת האפליקציה

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>