אפליקציית אייפד לפינטרסט

פינטרסט (Pinterest), הרשת החברתית השלישית בגודלה בארה"ב, השיקה בסוף השבוע האחרון אפליקציה לאייפד. פינטרסט מונה כ104 מיליון משתמשים והיא גדולה יותר מלינקדאין וגוגל פלוס. פינטרסט טרם צברה תאוצה משמעותית בארץ ולכן נקדיש כמה שורות עבור אלו שטרם שמעו עליה:

הרשת החברתית פינטרסט הוקמה ב2010 כדי לשתף בעיקר תכנים ויזואליים. כלומר, פרופיל המשתמש מתפקד כמעין לוח שעם שבו מרכזים צילומים וכל מיני דימויים שנתקלתם בהם במהלך שיטוטיכם ברשת ואהבתם. את התכנים ניתן לסדר בלוחות שונים על פי נושאים למשל לוח השראה, ספר מתכונים, יעדים לטיול ועוד. אפשר לשתף תכנים בודדים ולוחות שלמים עם החברים לרשת. עד לאחרונה ההרשמה לפינטרסט היתה בהזמנה בלבד, אולם עכשיו ההרשמה פתוחה לכול.

פינטרסט, עכשיו גם באייפד

מאחר שפינטרסט עוסקת בעיקר בפרסום תכנים ויזואלים ושיתופם היה ברור שמתישהו תושק אפליקציה תואמת אייפד. בדומה לאפליקציית איביי לאייפד, אפליקציית פינטרסט לאייפד מהירה יותר וגם כוללת מספר פיצ'רים חדשים שמשפרים את חוויית המשתמש כמו דפדפן מוטמע, מגע בצד אחד של המסך יפתח את רשימת הקטגוריות ובכיוון ההפוך יפתח שכבות של דימויים (pins), ולחיצה כפולה על מוצר כלשהו תוביל לאתר המותג מבלי לעזוב את פינטרסט. כמו כן, קיצור הדרך לפרופיל בפינטרנסט נמצא תמיד במסך האייפד.

מחיר: חינם

להורדת האפליקציה

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>