אייפד של אפל מול סמסונג גלקסי נוט

החלטנו להשוות בין אייפד 3 וסמסונג גלקסי נוט 10.1 על רקע השמועות המלוות את השקת האייפד מיני של  אפל, המאבק בין אפל וסמסונג בבית המשפט ולאחר שכבר השווינו בין אייפד 3 למיקרוסופט סרפס:

תצוגה – תצוגת המסך של הטאבלט של סמסונג מעט גדולה יותר מזו של אייפד – 10.1 לעומת 9.7 של האייפד. עם זאת, הרזולוציה של אייפד עדיפה בהרבה – הרזולוציה של האייפד עומדת על 2048X1536 ושל מכשיר הגלקסי על 1280X800 בלבד.

חומרה – לכאורה המעבד של הסמסונג גלקסי נוט אמור להיות חזק יותר, אך במבחן המציאות אין יתרון מבחינת מהירות. יתרה מכך, מכיון שהאייפד מצויד במעבד מעט חלש יותר הוא חסכוני יותר באנרגיה.

מראה ועיצוב – אמנם מדובר בעניין של טעם אך בעינינו למרות שהטאבלט מבית סמסונג אינו מכוער הוא בוודאי לא יפה כמו האייפד. לא לשווא אפל משקיעים לא מעט מחשבה בעיצוב ובגימור של מוצריהם.

אפל נגד סמסונג - לא רק בבית המשפט

תמונה: mobilenapps.com

תכנים – התכנים בגוגל פליי הולכים ומשתפרים עם הזמן; יש יותר אפליקציות וסרטים לשימוש באנדרואיד ובכל זאת אפל ממשיכים לשמור על פער נאה שמקנה להם את השליטה הבלתי מעורערת בקטגוריה.

תמיכה ושיפורים – מבחינת תמיכה טכנית, שיפורים ועדכונים, מערכת ההפעלה של אפל, ios , טובה בהרבה מזו של אנדרואיד.

לסיכום, שוב מוכיחה אפל את עליונותה הטכנולוגית מול מתחרותיה ומציגה תשובה מוחצת לכל אלו שמיהרו להספידה.

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>