אפליקציית מפות באייפד – אפל מול גוגל

זה זמן שאפל בתהליך התנתקות מגוגל ומערכת ההפעלה החדשה של אפל, iOS 6 הושקה בלי אפליקציית יו טיוב ובלי אפליקציית המפות של גוגל. במקום ניתן להוריד בחינם באפסטור אפליקציית יוטיוב לאייפד, אייפון ואייפוד טאץ', ואפל השיקו אפליקציית מפות ייעודית למכשיריהם.

בראיונות שקיים יו"ר גוגל בשבוע האחרון הובהר שהחברה לא מתכוונת להשיק אפליקציית מפות למכשירי אפל, אך גורמים מקורבים מסרו כי אפליקציה חדשה ל-iOS 6 תושק עד סוף השנה. לא ברור אם הסיבה לעיכוב היא החוזה שבין אפל לגוגל או כי גוגל מפתחים אפליקציית מפות עם תמונות תלת-מימדיות כדי להתחרות באפליקציה החלופית של אפל.

אפליקציית המפות של אפל

מבוכה לא קטנה נרשמה באפל בעקבות השקת אפליקציית המפות הייעודית שלה. מאז שהושקה נרשמו לא מעט תלונות על אי דיוקים של המפות והכוונה שגויה ליעדים שונים.

כך למשל מגדל האייפל הפך לשטוח, פסל החרות הניו יורקי נעלם וגשר ברוקלין שבימים כתיקונם בנוי בקו ישר הפך לעקלקל במיוחד. אין זו הפעם הראשונה שבאפל משיקים מוצר לא גמור. גם עם השקת אפליקציית סירי בשנה שעברה התקבלו לא מעט תלונות על באגים, שגיאות הכוונה ופיצ'רים שלא עובדים.

אז מה יעשו אלו שכבר שדרגו את מערכת ההפעלה של אפל או שאפילו רכשו את אייפון 5?  החדשות הרעות הן שאת אפליקציית המפות של גוגל לא יחזרו בזמן הקרוב. בינתיים ניתן לגלוש דרך הדפדפן שלכם במכשיר ל-maps.google.com ולהשתמש באפליקציה ישירות מהדפדפן.

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>