אפליקציות מוזיקה לאייפד

האופן שבו אנו צורכים מוזיקה השתנה מאוד בשנים האחרונות. אמנם נפסטר המיתולוגית כבר אינה איתנו עוד אך יש לה חלק גדול מאוד בשינוי התפיסה. עד לאחרונה היה קל למצוא אתרים לא חוקיים רבים שמאפשרים להוריד מוזיקה או להאזין לה בסטרימינג. אכיפת הנושא צמצמה את ההיצע ופינתה את מקומה לאתרים המציעים מוזיקה בסטרימינג או להורדה חוקית, בדרך כלל תמורת דמי מנוי חודשיים או בתשלום בעבור כל שיר.

להלן כמה אפליקציות לאייפד המציעות מוזיקה להאזנה בסטרימינג:

Batanga Radio

אפליקציית מוזיקה שמציעה שילוב של להיטים לועזיים ולטיניים ולכן מתאימה בעיקר לבעלי אייפד חובבי הז'אנר הלטיני. השירות ניתן בחינם ומאפשר הרשמה מהירה דרך חשבון הפייסבוק.

MOG

אפליקציה לאייפד שמאפשרת גישה לכ15 מיליון שירים באיכות גבוהה במיוחד. הורדת האפליקציה לאייפד שלכם היא אמנם בחינם אך יש צורך בתשלום דמי מנוי של כ10$ לחודש בתמורה לשימוש.

Slacker Radio

אפליקציית אייפד חינמית שמאפשרת להאזין לרדיו מותאם אישית באמצעות האייפד, ולבחור מבין מיליוני שירים של אלפי אמנים ותכניות רדיו בנושאים שונים בהם ספורט, חדשות, קומדיה ועוד.

קרדיט תמונה: iTunes

Songza

אפליקציית אייפד חינמית שמציעה רשימות השמעה שונות המתאימות לסיטואציות שונות כמו רשימת השמעה לאימון, לארוחת ערב, לדייט ועוד. בניגוד לשאר האפליקציות המוזיקה אינה נבחרת לפי העדפתנו האישית, אך מדובר בגימיק נחמד שגם יכול להרחיב את אופקינו המוזיקליים.

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>