אייפד 2 יעלם לטובת מיני אייפד

אפל צפויה לנקות את המדפים מאייפד 2 לטובת המיני אייפד, כך משתמע ממספר דיווחים. המיני אייפד שיוצג לעולם לראשונה ביום שלישי הקרוב, ב-23 באוקטובר ויתחיל להימכר כבר ב-2 בנובמבר כנראה יוביל להכחדתו ההדרגתית של אייפד 2, כך שאם חשקתם במכשיר אייפד בגרסה מוקדמת יותר, כדאי לכם למהר.

קרדיט תמונה: http://tech2.in.com

ואם כבר מזכירים את המיני אייפד – ההזמנות לאירוע ההשקה של הדגם החדש והקטן יותר של הטאבלט של אפל נשלחו לנציגי המדיה מלוות בכיתוב: We’ve got a little more to show you, משחק מילים שמתייחס לקוטנו של המכשיר, אך גם יכול לרמז על חשיפה מתוכננת של עוד מוצרים מבית אפל. אירוע ההשקה יערך בתאטרון קליפורניה שבסן חוזה, קליפורניה, לא רחוק מבית המשפט שמשפט הפטנטים של אפל וסמסונג התרחש בו.

לפי שמועות עדכניות, המיני אייפד יושק במספר גרסאות עם יכולות אחסון פנימי שונות; מחירו של מיני אייפד הזול ביותר עם 8 ג'יגה בייט זיכרון ורק wi-fi יעלה כ-329$ והיקר ביותר עם 64 ג'יגה בייט, wi-fi וחיבור סלולרי יעלה כ-659$. לשם השוואה, אייפד 2 נמכר היום ב-399$. לפי הערכות של אנליסטים אפל תמכור כ-7 מיליון מכשירי אייפד מיניאטוריים עד סוף השנה.

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>