אפל הציגו את המיני אייפד היום

אפל השיקו היום את המיני אייפד, הטאבלט המיניאטורי המיוחל של אפל, בכנס סגור למוזמנים בלבד שבו נאמר עליו שהוא דק כמו עיפרון וקל כמו מחברת נייר. אורכו של המיני אייפד הוא 7.9 אינץ' (כ-20 ס"מ), משקלו 0.68 פאונדים (כ-300 גרם).

 

מכירות מוקדמות של מיני אייפד יתחילו בשישי הקרוב. גרסת הwi-fi- של המכשיר תתחיל להימכר ב-2 בנובמבר והגרסה הסלולרית כשבועיים מאוחר יותר. מחירו בארצות הברית יתחיל מ-329$ למכשיר עם חיבור wi-fi ונפח אחסון של 16 ג'יגה בייט, והמכשירים המקבילים עם נפח אחסון של 32 ג'יגה בייט ו-64 ג'יגה בייט יעלו 429$ ו-529$ בהתאם. מחירו של מיני אייפד סלולרי יתחיל מ-459$ ויאמיר ל-559$ ו­659$ לפי גודל הזיכרון.

אייפד מיני יפעל במערכת ההפעלה החדשה של אפל, iOS6, ויכלול את סירי ואת שאר הפיצ'רים הזמינים באייפון ובאייפד הגדול יותר וכן פיצ'רים נוספים כמו ה-Lightning connectorוכיסוי קטן ומתוחכם. מבחינת אורך חיי סוללה ורזולוציית מסך, הוא זהה לאייפד 2.

 בטרם הוצג המיני אייפד, אפל חשפו את הליין החדש של מחשבי מקינטוש. מחשבי המקינטוש החדשים של אפל יהיו דקים וקלים יותר מה-MacBook Pro, והם כוללים תצוגת רטינה, כמו באייפד 3. ה-iMac החדש יציע כונן משולב, המשלב  זיכרון פנימי וחיצוני לטובת קריאה וכתיבה מהירות יותר.

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>