כיסויים למיני אייפד

אפל הספיקו למכור 3 מיליון מכשירי אייפד בשלושה ימים, כך דווח בהודעה לעיתונות לרגל מכירות סוף השבוע הראשונות של מיני אייפד ואייפד 4 (שמכונה עתה הדור הרביעי של אייפד ולא האייפד עם תצוגת הרטינה). בזמן הקצר שחלף מאז הוצג המיני אייפד נוספו לשוק גם לא מעט כיסויי אייפד, מקצתם כווצו כדי להתאים עצמם ל-7.9 האינצ'ים של האייפד המיניאטורי ואחרים נוצרו במיוחד עבורו. להלן כמה מיני כיסויי אייפד נבחרים:

ShockDrop

ShockDrop נוצר במיוחד עבור המיני אייפד והוא עשוי מסיליקון מחוספס, סופג זעזועים ועמיד בפני החלקות. הכיסוי נועד להגן על הטאבלט הדק והשברירי יותר (ועל מסכו) מפני נפילות, חבטות ושאר מכות. הכיסוי נמכר אונליין ב-49.95$ והוא קיים בשני צבעים: שחור/שחור ואדום/שחור.

תמונה: Hard Candy Cases

Droptech

בדומה ל-ShockDrop גם כיסוי אייפד זה מתמקד בהגנת המכשיר מפני משתמשים מגושמים. DropTech מציע מראה צבאי משהו והגנה רב שכבתית לאייפד מיני, למטען ולמסך ועוד כיסוי מסך שמיועד להגן עליו בשעת שימוש. מחיר הכיסוי הוא 59.95$ והוא כרגע זמין בשני צבעים, שחור ואדום, וגרסת החאקי תהיה זמינה בסוף החודש.

תמונה: Gumdrop

Profile

חברת M-Edge הצליחו לייצר כיסוי דק וקל משקל עבור מכשיר האייפד הקטן ביותר (עד כה, יש לציין בהסתייגות). הכיסוי, שמידותיו לא נמסרו, עשוי מעור מיקרובפייבר ומרופד בפנימית מיקרופייבר שמבטיחים הגנה מירבית מפני אבק ושריטות. לכיסוי גם מעמד מסיליקון שמאפשר להניח את האייפד בזויות שונות. הכיסוי עתיד להימכר בחנות המקוונת של החברה בזמן הקרוב ומחירו יהיה $39.99.

תמונה: M-Edge

Mini Smart Cases

אפל יצרו גרסה מוקטנת כיסוי האייפד החכם שלהם. מדובר בכיסוי חד צדדי שמכסה רק את פני האייפד ומונע ממנו להתלכלך ולהישרט, שגם מתקפל למעמד לטובת צפייה בסרטים או בתמונות. אפל אף הקטינו את המחיר ל-$39 (במקום 49$ לכיסוי אייפד בגודל סטנדרטי). מבחר הצבעים זהה לכיסוי החכם הסטנדרטי והוא כולל שישה צבעים שונים.

תמונה: חנות אפל

ZAGG

כיסוי האייפד של חברת זאג כולל גם מיני מקלדת המותאמת לאייפד מיני (ולטאבלטים אחרים שאורכם כ-7 אינצ'ים) שבאמצעותה אפשר להנמיך או להגביר את הווליום של האייפד, ללחוץ על Play או Pause, להעתיק ולהדביק ולהפעיל שאר פונקציות ייחודיות של המיני אייפד. הכיסוי עצמו עשוי מחומר עמיד שמגן גם על האייפד וגם על המקלדת משריטות ומכות וכן מעמד שמיישר את האייפד לתנוחה אידיאלית לצפייה. הכיסוי עדיין אינו זמין למיני אייפד; המחיר הצפוי הוא 89€.

תמונה: Zagg

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>