אייפד מיני – הדור הבא כבר בפס הייצור?

אייפד מיני יצא לפני פחות מחודש וכבר יש שמועות על החלפתו בדגם חדש שיכלול גם מסך רטינה. אמנם מומחי טכנולוגיה הסכימו שהמסך של האייפד המוקטן הוא בגודל וברזולוציה מושלמים, השמועות מספרות שאפל מתכננים לעמוד בדרישות של משתמשי אייפד שמרגישים בחסרונה של תצוגת רשתית באייפד מיני.

תמונה: ubergizmo.com

AU Optronics´החברה הסינית שמייצרת את המסכים עבור האייפד מיני מדברים על מסכים בגודל 7.9 אינץ' עם תצוגת רטינה ברזולוציה של 2038  על 1536 פיקסלים, כלומר עם דחיסות פיקסלים של 329 ppi, נתון שמבטיח איכות תמונה גבוהה בהרבה יותר ממה שמוכר לנו. תאריך היציאה המשוער של אייפד מיני 2 הוא אמצע 2013. לפי השמועות אפל תשלב בפיתוח האייפד מיני הבא את טכנולוגיית IGZO החסכונית באנרגיה.

סביר להניח שזו רק יריית הפתיחה ושעוד שמועות רבות יצוצו ברשת ויהמרו על העיצוב המחודש של הדור הבא של המיני אייפד, גודל המעבד, מחירו, הפיצ'רים שיכלול או שיחסר וכן בתאריך ההשקה המדויק. בינתיים קצב המכירות של האייפד מיני הראשון (3 מיליון מכשירים נמכרו רק בסוף השבוע הראשון) מראה כי יש לא מעט צרכנים שמרוצים מהמכשיר כמו שהוא, אפילו בלי תצוגת רטינה.

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>