השקה מוקדמת למכשירי אייפד 2

קצת יותר משבוע עבר מאז שהתחלנו להתעסק בשמועות לגבי התוספות והשדרוגים שעלול להציע לנו אייפד 2 (iPad 2), והנה הפתעה: בעוד מומחים ציפו שהמכשיר יושק באפריל 2011 (שנה בדיוק אחרי השקת האייפד הראשון), יתכן שנראה את המכשיר כבר בפברואר, כלומר – בעוד חודשיים.

על פי האתר Digitimes שמצטט מקורות מטיוואן, במפעלי Foxconn שבשנז'ן, סין, קיבלו המפעלים הודעה מחברת אפל שעליהם לשלוח בין 400,000 ל- 600,000 יחידות של המכשיר החדש בקרוב.
המקור מציין שעל המפעל לספק את היחידות לפני סוף פברואר 2011.
כזכור, במכשיר החדש צפויים להיות שינויים וחידושים (על פי השמועות בלבד) כמו שתי מצלמות, טכנולוגיית מגע חדישה בשלושה מימדים, מסך Retina, ואולי אולי אפילו USB.

בינתיים, על פי שמועות אחרות, אפל כבר צילמה בניו יורק סרטוני פרסומת למכשיר החדש. האתר 9to5Mac מדווח שאפל שכרה את שירותיו של הצלם הבריטי דיוויד סימס, ושבצילומים השתמשו במודלים של המכשיר החדש.
שילוב של שתי שמועות כאלה בהחלט מעורר ציפייה, ולהערכתי הבאזז סביב המכשיר החדש רק יתגבר בשבועות הקרובים. אני לא אתפלא אם אפל תדאג לסבב של שמועות והכחשות כדי להגביר את הציפייה.

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>