אייפד 5 יושק כבר במרץ?

אייפד 5 בעל עיצוב חדש ומעודן יותר צפוי לצאת לשוק כבר במרץ הקרוב, כך מדווחים באתר gizmag בעקבות הבלוג היפני Macotakara, שבעברו כמה שמועות מדויקות על מוצרי אפל. לפי המקורות היפניים הדור החמישי של האייפד יושפע בעיצובו מאייפד מיני ויהיה קצר יותר, דק יותר וצר יותר מאייפד 4. לדעתם, הירידה הניכרת במימדי הטאבלט תהיה תוצאה של הקטנת לוחות הצד, שוב, בדומה לאייפד מיני.

לפי השמועות אפל מזרזים את מחזור ההשקות של מוצרים משודרגים בגלל התחרות עם נקסוס 7, הטאבלט של גוגל, ו-Surface של מיקרוסופט, אבל ב-gizmag מסייגים ומציינים שאפל לא יחשפו בקלות את מניעיהם. יחד עם זאת הם מסכימים שהתחרות על שוק הטאבלטים מתחממת וגם משערים שסכנת ההכחדה המאיימת על האייפד הוותיק בעקבות השקתו של תאומו קטן המימדים יכולה גם היא להשפיע על מערך ההחלטות של אפל. אייפד 4 הוא כבד ומגושם בהשוואה לאייפד מיני, הם כותבים, עיצוב קל ורזה יותר יכול להאיר מחדש על האייפד "הגדול"  (ולהצדיק את מחירו הגבוה יותר).

אייפד מיני בפרסומת של אפל לחג המולד

לסיכום, מומלץ לקחת את השמועות הללו במידה בריאה של ספקנות, וגם לזכור שמעטה הסודיות המפורסם של אפל כבר נשבר בעבר עם דליפתם המוקדמת של פרטים על אייפד 3, אייפון 5 ואייפד מיני בטרם יציאתם. בקיצור, פרטים בקרוב.

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>