סוף סוף זה קורה: אפל אייפד בישראל

קצת פחות משנה מאז ההכרזה עליו, שמונה חודשים לאחר השקתו בארה"ב, אחרי חוקים מוזרים נגד הבאתו לארץ ועיכוב לא ברור אחר, היום זה סוף סוף קרה: iDigital משיקה רשמית את אייפד בישראל.

ומיד הודעה טובה: מחירו של האייפד הוא בין הנוחים ביותר באירופה: מכשיר ה WiFi יעלה 2249 ש"ח לגרסת ה-16 ג'יגה, ודגמי ה WiFi+3G יעלו 2849 ש"ח ל-16 ג'יגה, 3299 ש"ח ל-32 ג'יגה ו-3777 ש"ח ל- 64 ג'יגה.
הטאבלט בגרסת ה- 3G יימכר באורנג', שהיא הספקית הבלעדית והמאושרת למכירת תכנים, והיא תמכור אותו עם חבילת גלישה. כמובן, שהמחירים משתנים כאן בהתאם לחבילת הגלישה.

גם סלקום הודיעה שתשווק חבילות גלישה לאייפד, ופלאפון, שלה כבר יש חבילות כאלה, הודיעה כי לרגל השקת המכשיר בישראל היא תציע חבילות נוספות.

עד כאן פינת החדשות.
עכשיו השאלות: כמעט שנה לקח לאייפד להגיע לארץ. בינתיים הפריקים לעניין כבר הזמינו באינטרנט. נכון שעכשיו המכשיר יהיה נגיש יותר לרוב האוכלוסייה, אבל על פי כל השמועות האפשריות, יתכן שאייפד 2 ייצא לשוק כבר בסוף פברואר או בתחילת מרץ, חודשיים מעכשיו.
כלומר, המציאות היא שבארץ מתחילים לשווק את מכשיר הטאבלט שכבר כבש את העולם ממש בסמוך לצאת הגרסה השנייה שלו.
האם רק אני רואה בכך אבסורד? בעולם של היום, שהכול כל כך נגיש ונוח, להתחיל להפיץ את המכשיר כל כך מאוחר, כל כך סמוף לצאת השדרוג שלו?

ישראל אמורה להיות מדינת הייטק, ודווקא כאן, כשמדובר באחד המכשירים הנפוצים בעולם, שללא ספק שינו את השוק ועשו מהפכה, אנחנו בפיגור אטומי.

אותי אישית זה קצת מרגיז. ואתכם?

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>