אפליקציות אייפד לפעוטות: מסירי בישול לסיר לילה

כבר אין צורך להסביר את כוח המשיכה הגדול שיש לאייפד בפרט ולמסכי מגע בכלל על ילדים ועל פעוטות, ואפשר לראות שעבור ילדים רבים השימוש במכשיר האייפד הוא אינטואיטיבי יותר מאשר עבור מבוגרים. אז בלי הקדמות מיותרות, מקבץ אפליקציות אייפד לפעוטות:

iPotty

לא רק מבוגרים יכולים לבלות בשירותים בחברת האייפד; iPotty מיועד דווקא לילדים שטרם נגמלו מחיתולים. ה-iPotty הוא סיר לילה לאימון פעוטות בגמילה מחיתולים והוא כולל קערת פלסטיק נשלפת, ישבנון, עמדת השתנה לבנים וגם עמדה מובנית לאייפד, ומטרתו לבדר את הפעוטות בזמן התרגול. ה-iPotty מיועד לילדים מגיל חצי שנה עד שלוש שנים, ואל דאגה, הוא כולל גם מסך מגן נשלף.

מקור: gizmag

iWriteWords

אם חששתם שהקרבה המוגברת של ילדיכם למסכי מגע ומחשבים בגיל צעיר תמנע מהם את חוויית לימוד הכתיבה, אפליקציית האייפד iWriteWords עשויה להרגיע אתכם. מדובר באפליקציה שמלמדת ילדים את ה-abc, ואף לשרטט אותיות בכתב-ידם, באמצעות משחקים. האפליקציה כוללת 70 שלבים שמיועדות לרמות לימוד שונות, והיא קיימת באנגלית, צרפתית ואיטלקית. מחיר האפליקציה הוא 2.99$ ויש לה גם גרסת ניסיון חינמית.

מקור: iTunes

 Toca Kitchen

 Toca Boca הוא סטודיו שבדי לפיתוח אפליקציות משחק לילדים שמטרתן ללמד את הילדים על העולם ולפתח להם את הדמיון באמצעות כל מיני משחקים שמדמים סיטואציות שונות מחיי המבוגרים: מספרה, מתפרה, להקת רוק וכדומה. האפליקציות של Toca Boca מוצעות במחירים הנעים מ-0 ל-2.99$ והן אינן מכילות פרסומות או תוספים בתשלום. Toca Kitchen למשל היא אפליקציית משחק חמודה המאפשרת לילדים לשחק וירטואלית עם אוכל ותוך כדי כך להכיר את הנעשה במטבח ואת הרגלי האכילה של חיות הבית. מחיר האפליקציה הוא 1.99$ ויש לה גם גרסה צמחונית.

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>