כיסוי לאייפד שהוא ג'ויסטיק למשחקים

כיסוי אייפד שמשמש גם כשלט למשחקים – נשמע לכם מבטיח? Audojo הוא כיסוי לאייפד שנמצא בתהליכי פיתוח, והוא כולל ג'ויסטיק וכפתורי שליטה שמטרתם להעצים את חוויית המשחק באייפד ולהביאם לרמה המקסימלית.

על פי היצרן, כיסוי האייפד הנ"ל מצליח להתגבר על החולשה הגדולה ביותר שיש למשחקים באייפד, היא חוויית המשתמש במשחקי יריות, מרוצי מכוניות וכדומה.  משתמשי אייפד חובבי משחקים מדווחים ששליטה במשחק באמצעות מסך המגע פוגעת בחוויית המשתמש, ושהימצאותם של שני ג'ויסטיקים ושל כפתורי פיקוד בדומה למשחק בקונסולות כמו פלייסטיישן תשפר את חוויית המשתמש. בכיסוי החדש יש גם שני רמקולים מובנים כדי לשפר גם את חוויית הסאונד. אם תבחרו לחבר את האייפד למסך טלוויזיה, הכיסוי יהפוך גם לשלט.

החברה שמשווקת את כיסוי האייפד מתכננת להשיק גם משחקים לאייפד שיותאמו לאפשרויות שמציע הכיסוי הייחודי ואף להוציא גרסאות מותאמות למשחקים קיימים. בנוסף תושק ערכת מפתחים שתאפשר לפתח משחקים המתאימים למוצר החדש.

כיסוי האייפד Audojo  נשמע מבטיח במיוחד. חשוב לציין שהפרויקט עוד רץ ב-Kickstarter וכדי שהפיתוח יעבור לשלב הייצור על החברה לגייס יותר מ-240,000 דולר. עד כה גויסו קרוב ל-27 אלף דולר ותאריך היעד הסופי לגיוס הוא 21 בפברואר. מתקבלות תרומות של דולר אחד ומעלה, תרומות של 55$ ויותר יבטיחו לכם כיסוי אייפד אחד ישירות מפס הייצור.

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>