50 האפליקציות שכל אייפד צריך לפי טיים מגזין

לא רק יאיר לפיד כיכב השבוע בטיים מגזין אלא גם אפליקציות אייפד שהופכות את מכשיר הטאבלט למסך מחשב נוסף, יוצרות קשר עם החברים דרך פלטפורמת מסרים מיידיים אחידה והופכות את משרדכם המבולגן למנזר זן.

מגזין טיים בחר השבוע לא רק את 100 האנשים המשפיעים ביותר בעולם אלא גם את 50 האפליקציות החיוניות למשתמשי אייפד. מדובר ברשימה אלפביתית הכוללת את 51 האפליקציות שכל אייפד צריך. מלבד החשודים המיידיים (כרום, פייסבוק, פינטרסט) וכמה שעדיין לא ממש רלוונטיים לתושבי ישראל (Spotify, Yelp, TV Guide), יש כמה אפליקציות אייפד ששווה להזכיר:

Air Display

אפליקציה שהופכת את האייפד (או כל מכשיר נייד אחר מבית אפל) לתצוגת מסך מחשב נוספת עבור המחשב השולחני. האפליקציה מתחברת למחשב בחיבור wi-fi ומחירה הוא $10.

לקניית האפליקציה

Imo

Imo היא אפליקציית מסרים מיידיים לאייפד שמאתרת את חבריך בכל הפלטפורמות הפופולריות (פייסבוק, גוגל, סקייפ וכו') ומציגה את אנשי הקשר הזמינים ואת תמונותיהם בממשק ידידותי ומותאם לטאבלט. האפליקציה ניתנת להורדה בחינם.

להורדת האפליקציה

Interior Design

אפליקציית עיצוב פנים מתמקדת שמציגה הדמיות תלת-מימדיות וריאליסטיות של הבית לפני ואחרי שיפוצים ומתיחות פנים. האפליקציה עולה $10 באייטיונס, פחות מביקור של אינסטלטור.

אפליקציה לאייפד: interior design

תמונה: itunes.apple.com

לקניית האפליקציה

iTunes U

אפליקציה חינמית שמאפשרת לכם להעשיר את השכלתכם מבלי להתנתק מהאייפד ומבלי לשלם שכר לימוד. באפליקציה כחצי מיליון הרצאות במגוון תחומים שהועלו במקור במוסדות חינוך יוקרתיים וב-TED.

להורדת האפליקציה

WebMD

אפליקציית אייפד חינמית שמציגה מידע רפואי כמו זיהוי סימפטומים, חיפוש תרופות ואיתור בתי מרקחת בקרבת מקום בדרך ידידותית למשתמש האייפד

להורדת האפליקציה

ZenView

ZenView מאפשרת למשתמשי אייפד להירגע משפע המידע והאפליקציה ולחוות רגע זני מול מסך האייפד; האפליקציה מציגה מבחר תמונות נוף מרגיעות שבנגיעת מסך הן מתחלפות ומציגות מעיינים נובעים, טיפות מים או כל אנימציה מימית אחרת, בשילוב עם פסקול תואם. אפשר גם לכוון את מצלמת האייפד ולתת לאפליקציה להפוך את סביבתכם הטבעית לזנית ומרגיעה.

להורדת האפליקציה

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>