חנות קונספט לטאבלטים של סמסונג

ענקית האלקטרוניקה סמסונג ורשת בסט ביי האמריקנית חברו יחדיו והקימו חנות קונספט חדשה למוצרי סמסונג, בהם סמארטפונים ומכשירי טאבלט, בתוך חנויות הרשת של בסט ביי. הקונספט של חנות בתוך חנות מתוכנן להתממש בכל אחד מ1400 הסניפים של הרשת ברחבי ארצות הברית, וכ900 חנויות צפויות להשלים את התהליך כבר עד סוף מאי. אם כך, הקרב בין סמסונג לאפל על לבו של הצרכן האמריקני עולה שלב.

חנות קונספט לסמארטפון וטאבלט

קרדיט : mashable.com

הקונספט של חנות בתוך חנות אינו חדש. ב-2007 השיקו אפל ובסט ביי שיתוף פעולה דומה (מאז השיקה אפל רשת חנויות עצמאית משלה). שיתוף הפעולה של סמסונג ובסט ביי אמור להציע ללקוח חוויית קנייה טובה יותר בדומה לחוויית הקנייה שהוא מקבל ברשת החנויות של אפל, ולחשוף את כל מוצרי סמסונג במרוכז.

חנות הקונספט תתפרש על שטח נפרד ותחום בתוך הסניף. עובדי החנות יהיו עובדים של סמסונג שעברו הדרכות נרחבות על כל מכשירי החברה כדי שהלקוחות יקבלו הסבר מעמיק על הפיצ'רים והתכונות שיש למכשיריה.

החנות תמכור מבחר מוצרים של ענקית האלקטרוניקה מקוריאה בהם הסמארטפונים מסדרת סמסונג גלקסי ומכשירי הטאבלט סמסונג גלקסי נוט, מצלמות מותאמות, טלוויזיות, אקססוריז משלימים, קו הלפטופים החדש של סמסונג ומוצרי קונספט חדשים אחרים. התצוגה תהיה מחולקת לפי קטגוריות וכן צפויות הדגמות של אינטראקציה בין מכשירים, למשל בין הטלוויזיה החכמה של סמסונג לגלקסי.

החנויות הגדולות יותר יכללו גם עמדת תמיכה (Smart Desk). בעמדה יקבלו הלקוחות הסברים על מכשירים שנקנו בעבר, עזרה בתפעול תקלות ובעדכון וכן הכוונה לעמדות תיקון של מכשירים.

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>