אפל מכריזה רשמית על אייפד 2

אחרי אלפי השמועות, הפוסטים, וכל השאר – אפל מכריזה סוף סוף באופן רשמי על אייפד 2, מחשב הטאבלט החדש שלה.

לחבר החדש והנוצץ במשפחה יש כמה תכונות שהופכות אותו אפילו ליותר סופר מגניב כמו מסך דק מאוד (8.8 מ"מ – דק יותר ממכשירי אייפון 4), הוא יהיה קל מאוד (590 גרם – קל יותר מהאייפד הראשון) והעיצוב שלו שונה במקצת.

מבחינה טכנית, עם שתי מצלמות תוכלו לקיים שיחות וידאו, עם מעבד כפול-ליבה הוא יהיה מהיר פי שניים ובעל יכולת גרפית גבוהה פי 9, והסוללה מחזיקה מעמד עד 10 שעות.

מוצר נלווה שאפל פיתחה, לטענתה, במקביל הוא כיסוי מגן חכם וסופר מגניב בפני עצמו: הוא מותאם לאייפד 2 בגודל, ומנצל את החיישן המגנטי של אייפד 2, כך שכאשר הכיסוי מונח על המכשיר, הוא במצב שינה, וכאשר מסירים אותו – המכשיר נדלק. הכיסוי משמש גם כסטנד למחשב, לעבודה ולצפייה נוחות יותר (כמובן במידה ורוצים את הכיסוי, מדובר בתוספת מחיר של 39$ לכיסוי בד או 69$ לכיסוי עור).

המכשיר ייצא לשוק ב-11 במרץ (כלומר, ממש בקרוב). מחירים יחלו ב- 499$ ל-16 ג'יגה.

האתר Engadget הצליח לשים ידיו על המכשיר והם מתארים את היתרונות שלו:

  • הוא מהיר (מאוד).
  • העיצוב החדש נוח בידיים.
  • גם התוכנות המותאמות מהירות הרבה יותר.

באתר שלהם תוכלו גם לראות סרטוני וידאו של המכשיר החדש והשימושים בו.

אפילו שידענו, או ניחשנו (כאן וגם כאן) חלק ניכר מזה מראש, ההכרזה הרשמית בכל זאת מרגשת. יותר מזה, היא גורמת לי להבין שאפל פשוט יודעת את העבודה. טכנולוגית, שיווקית, לא משנה – הם יודעים מה הם עושים.

והם עושים לנו אייפד 2.

הכינו את כרטיסי האשראי.

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>