אייפד אייר 2: דק יותר, בלי כפתור נעילה

תמונות חדשות של אייפד אייר 2 מציגות כמה שינויים בעיצוב המכשיר, בתכונות ואף בעובי שלו. התמונות פורסמו באתר החדשות היפני ascii.jp והן מציגות את המודל של אייפד אייר 2 לצד הדגם הראשון של אייפד אייר. אמנם זאת לא הפעם הראשונה שדולפות תמונות של אייפד אייר 2, אבל דרך התצוגה וההשוואה בין שני הדגמים יכולות לעזור לקונים פוטנציאליים להחליט אם לחכות לדגם החדש של אייפד אייר.

מהאתר: ascii.jp

מהאתר: ascii.jp

אייפד אייר 2 Touch ID

מהאתר: ascii.jp

מה חדש באייפד אייר 2?

לפי התמונות, אייפד אייר 2 יהיה דק בכמילימטר בהשוואה לקודמו, ומכיוון שעוביו של הטאבלט המקורי הוא רק 7.5 מ"מ, מדובר בשינוי משמעותי. כצפוי הוא כולל סורק טביעות אצבע, רכיב שנראה גם בתמונות המודלפות הקודמות והוזכר במרבית השמועות על האייפד החדש. שלא כצפוי, לא נראה שיש כפתור נעילה באייפד אייר 2. לא ברור למה אפל החליטו את ההחלטה הזאת; יש שטוענים שאפל החליטו להפחית ככל האפשר את מספר הכפתורים באייפד אייר 2, והשמועות אומרות שאפל יחליפו את כפתור הנעילה הפיזי בפונקציית נעילה שתשב במרכז העדכונים. בנוסף, כפתורי הווליום הוזזו לשוליים והם פחות בולטים בהשוואה לדגם הנוכחי.

אייפד אייר ואייפד אייר 2 מהצד

מהאתר: ascii.jp

הנטייה של אפל היא לשמור על עיצוב זהה או דומה מאוד של המכשירים הניידים למשך שנתיים, ונראה שלפי המסורת הזאת גם אייפד אייר 2 יעבור מעט שינויים לקראת יציאתו הצפויה בסתיו הקרוב. עם זאת, גם השינויים הפעוטים האלה יצריכו תיקים ואביזרים חדשים לגמרי שיתאימו למידות של אייפד אייר 2.

אייפד אייר הוצג לראשונה בסוף 2013. זהו הטאבלט הגדול ביותר מתוצרת אפל, בעל מסך רטינה בגודל 9.7 אינץ' (כ-25 ס"מ), והוא גם דק וקל יותר מאייפד 4, ואף נמכר במאה דולר פחות.

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>