iTime או iWatch – נרשם פטנט על השעון החכם של אפל

 

בסוף החודש שעבר רשמו אפל פטנט על המכשיר "iTime", וחשפו כמה מהפיצ'רים שמתוכננים להיות בשעון החכם שכה מצפים לו.

 

עד רישום הפטנט הוכר השעון החכם של אפל בכינוי iWatch. מדובר במכשיר טכנולוגיה לבישה שנלבש סביב פרק כף היד כמו שעון, שרצועותיו מורכבות מהמון חיישנים והוא תומך גם במחוות ובתנועות של פרק היד ושל הזרוע. תאורטית יוכלו המשתמשים בשעון לענות לשיחות טלפון באמצעות מגע חטוף במכשיר או טלטול הפרק. רצועות השעון ניתנות להסרה והמכשיר יוכל לשמש גם כנגן נייד.

 Apple iwatchתמונה: appleinsider.com

 

שלא כמו השעון החכם המתחרה Moto 360, השעון החכם של אפל יהיה מרובע בצורתו, ויש שטוענים שהוא נראה כמו מכשיר אייפוד עם רצועות. בפטנט הוזכרו פיצ'רים כמו מד תאוצה, ג'י פי אס, רדיו אינטרנט בחיבור WiFi ועוד. המכשיר גם צפוי לכלול תצוגת AMOLED גמישה עם כיסוי מזכוכית ספיר, וזאת תהיה הפעם הראשונה שאפל ישתמשו בסוג התצוגה הזה במוצריהם.

 

האתר Apple Insider חשף לראשונה את הפטנט והדגיש שהמכשיר מסתנכרן עם מכשירי אייפון, אייפד ומחשבים אחרים ויוצר מעין סביבה אלחוטית פרטית.  

 

השמועות הקודמות על iWatch דיברו על השקה בתחילת הסתיו, אבל בגלל קשיי הפקה והפצה כרגע נראה שההשקה תידחה לסוף הסתיו. רוב הקשיים שמעכבים את השקתו של השעון החכם של אפל קשורים בעניינים אלקטרונים אבל גם בכיווץ המכשיר לגודל של שעון חכם, התאמת העיצוב המזוהה עם מערכת ההפעלה iOS למסך הקטן, והפיכת השעון החכם לעמיד בפני מים.

 

 

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>