העתיד של האייפד של אפל

האייפד של אפל נמצא במשבר מכירות כבר כמה זמן. השוק כבר רווי בטאבלטים של אפל, והיא אף חברה ל-IBM כדי לקדם את מכירות האייפד.

לאייפד, בניגוד לאייפון למשל, יש מחזור החלפה ארוך. המשמעות היא שרוכשי אייפד אינם ממהרים להחליף את המכשיר שבבעלותם בדגמים חדישים, ונוטים להגיב באדישות על השקות של מכשירי אייפד חדשים.

apple ipadתמונה: Veronica Belmont

מה יכול לגרום למשתמשי הדור הראשון של אייפד לרוץ לחנויות עם השקת הדגם הבא של אייפד? באתר Business Insider העלו כמה רעיונות לפיצ'רים שיכולים לשפר משמעותית את האייפד הבא.

12 פיצ'רים שישנו את העתיד של אייפד

1. זכוכית ספיר – משתמשי אפל קיוו לראות מסך מזכוכית ספיר כבר באייפון 6, אבל קיבלו אותו רק במצלמה. זכוכית ספיר היא עמידה יותר בפני שריטות מזכוכית קורנינג גורילה, ששימשה את אפל במכשירי אייפון האחרונים, ושדרוג מסכי אייפד יכול לענות על טענות המשתמשים לגבי תוחלת החיים של הטאבלט. הסיכויים שהשדרוג יתרחש הם נמוכים מכיוון שחברת GT Advanced Technologies , ספקית זכוכית ספיר של אפל, הודיעה על פשיטת רגל בחודש שעבר.

2. כבל USB דו-כיווני – שימוש בכבל USB דו-כיווני שיכול להתחבר לכל שקע USB סטנדרטי של מחשב יכו לשפר את השימושיות של משתמשי אייפד כבדים.

3. טעינה אלחוטית – אם כבר מדברים על אתגרי טעינת האייפד, טעינה אלחוטית (Wireless charging) יכולה לשפר את נוחיות השימוש באייפד הבא. הטכנולוגיה כבר קיימת, ואייפד רק צריכה להתאים אותה לשימוש ההמונים.

4.  רזולוציית מסך גבוהה – באייפד אייר 2 רזולוציית המסך היא כבר 264 פיקסלים לאינץ', אבל תמיד יש לאן לשאוף. לשם השוואה, באייפון 6 פלוס לשם השוואה יש 401 פיקסלים לאינץ'.

5. תוחלת חיים ארוכה לסוללה – באייפד אייר 2 הסוללה מחזיקה עשר שעות, ותוחלת חיים ארוכה אף יותר באייפד הבא תמשוך גם לקוחות וגם עסקים.

6. סוללה ניתנת להחלפה – אם לא תוחלת חיים ארוכה לסוללה, אז לפחות סוללה בת-החלפה. שינוי כזה יאריך את מחזור ההחלפה של האייפד, ויעודד חברות להנפיק את הזמנות הרכש שאפל שואפת להן.

7. אחסון נשלף – קשה להאמין שאפל יוסיפו לאייפד הבא אחסון נשלף, ואף על פי כן אפשרות כזאת תקל על התאמת האייפד למשתמש וגם תוזיל את המחיר.

8. צילום עצמי משופר – לאייפד יש פוטניציאל עצום לשמש כלי שיחות וידאו, והפוטנציאל יתממש אם אפל ישפרו את המצלמה העצמית במכשיר.

9. אפשרויות צבע – אפל מתגאים בקשת צבעים המוגבלת לשחור, אפור, כסף וזהב, אבל אם יש שעוני iWatch במגוון צבעים, למה לא אייפד אדום למשל?

אפל אייפד צבעיםצילום מסך מאתר אפל

10. משוב מגע – הטכנולוגיה הגורמת למשל לאייפון לרטוט בעקבות מגע יכולה להיות שימושית מאוד באייפד, שהוא כלי שימושי להקלדה ולעריכת מסמכים. הטכנולוגיה קיימת כבר בשעון החכם של אפל, ויהיה נחמד למצוא אותה גם באייפד אייר 3.

11. כפתור בית מתוכנת אישית – כפתור הבית באייפד משמש לשיחות עם סירי ולחזור למסך הבית, אבל אפשר היה לתכנת אותו לעוד שימושים. למשל, להגדיר ששלוש נקישות על כפתור הבית תפעיל את המצלמה או שלחיצה ארוכה עליו תפתח את אפליקציית המוזיקה.

12. עמידות בפני מים – אם לסכם, אייפד עמיד במים יכול להיות נהדר. לסמסונג כבר יש סמארטפונים עמידים בפני מים, ונראה שאייפד עמיד במים יכול לגרום למשתמשים הנאמנים לעמוד בתור לקנות את הדור הבא של אייפד.

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>