אפליקציות אייפד ואייפון הנבחרות של 2014

אפל פרסמה את הרשימה השנתית של האפליקציות והמשחקים המצטיינים והפופולריים לשנת 2014. האפליקציה Elevate לשיפור הזיכרון והמיקוד נבחרה לאפליקציית השנה לאייפון של אפל, ואל המקום השני הגיעה האפליקציה Hyperlapse של אינסטגרם ליצירת סרטוני וידאו בהילוך מהיר. משחק הפאזל Threes! נבחר למשחק האייפון הטוב של השנה, ואחריו Leo's Fortune, משחק פאזל המבוסס על חוקי הפיזיקה.

משחק אייפד 2014צילום מסך: itunes

בין האפליקציות שנכנסו השנה לרשימת האפליקציות הנבחרות של אפל נמצאות אפליקציית החדשות של יאהו, Yahoo News Digest, אפליקציית החדשות של פייסבוק, Paper, ואפליקציית המקלדת SwiftKey. ברשימה נכללה גם האפליקציה Uber להזמנת מוניות, למרות המידע המטריד שהתגלה בחודשים האחרונים על שיטות הפעולה של החברה – החל בחדירה לפרטיות המשתמשים וכלה במלחמה מלוכלכת בעיתונאים שביקרו את האפליקציה.

אפליקציות אייפד הטובות ביותר ל-2014

אפל בחרה גם את האפליקציות הטובות ביותר לאייפד. אפליקציות אייפד נוטות להיות מורכבות יותר מאפליקציות אייפון הפשוטות. האפליקציה הנבחרת לשנת 2014 היא Pixelmator, אפליקציית עריכת תמונות מתקדמת ונוחה לשימוש המתאימה גם לאנשי מקצוע וגם למשתמשים חובבנים. האפליקציה התפרסמה כשהודגמה בהשקה של אייפד אייר 2 באוקטובר האחרון. אל המקום השני נבחרה האפליקציה Storehouse, המתוארת ככלי ויזואלי לסיפור סיפורים, ומאפשרת למשתמשים להוסיף טקסטים לתמונות, ליצור סרטוני וידאו, להוסיף להם מוזיקת רקע ולשתף עם חברים.

best ipad app 2014צילום מסך: Storehouse

המשחקים הטובים ביותר לאייפד הם Monument Valley, משחק פאזל המורכב משלל אשליות אופטיות ו- Hearthstone: Heroes of Warcraft, משחק אספנות קלפים דיגיטלי מבית היוצר של וורלד אוף וורקרפרט.

האפליקציות הפופולריות ביותר לאייפד ולאייפון 2014

אפל גם פרסמה נתונים סטטיסטיים על האפליקציות, המשחקים, המוזיקה, הסרטים והספרים הפופולריים ביותר להורדה לאייפון ולאייפד בשנת 2014.

האפליקציות החינמיות הפופולריות ביותר באייפד היו כרגיל יוטיוב, נטפליקס ואפליקציית מחשבון. משתמשי אייפון הורידו השנה בעיקר את המסנג'ר של פייסבוק, את אפליקציית סנאפצ'ט ובמקום השלישי את יוטיוב. באפליקציות בתשלום לאייפד הגיע למקום הראשון גרסת ה-iOS של המשחק Minecraft , אחריו משחק הפאזל החמוד Cut the Rope 2 ומשחק הניחושים Heads Up! של חברת האחים וורנר בשיתוף עם אלן דג'נרס. הנתונים לגבי משתמשי אייפון היו דומים בשינויים קלים: Heads Up! הגיע למקום הראשון, Minecraft למקום השני ותוכנת עריכת התמונות Afterlight למקום השלישי.

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>