אפליקציות מומלצות לאייפד

אפליקציות מומלצות לאייפד

אם יש לכם אייפד או אייפד 2, אתם בטח כבר יודעים שהדבר הכי שווה בכל העיניין אלה האפליקציות שאפשר להוריד מחנות האפליקציות של אפל.

להלן כמה אפליקציות אטרקטיביות במיוחד, חלקן חינמיות וכאלה בתשלום. מה שנותר הוא לבחור מה מתאים לכם ופשוט להוריד.

1. קינדל באייפד (חינם)

למה בעצם להציע אפליקציית kindle כאשר יש אפליקציה מובנית באייפד של ibook? מי שיש ברשותו קינדל יכול להגיד לכם את התשובה. באמצעות האפליקציה הזו אתם תוכלו להוריד את כל הספרים והמגזינים שאי פעם רכשתם בקינדל בחינם ובקלות. כך תוכלו לקרוא את אותם ספרים ומגזינים באייפד שלכם ומבלי לסחוב גם את הקינדל. מעבר לזה, הקריאה דרך אפליקציית קינדל נוחה הרבה יותר. אין את השוליים (המציקים) של הibook ויש מבחר גדול הרבה יותר.

2. קורא עברית (חינם)

בהמשך ישיר לאפליקציית קינדל, בשבוע הספר העברי האחרון חברת ניופאן, סטימצקי וידיעות אחרונות יצרו בשיתוף פעולה את אפליקציית קורא העברית, שבדומה לאפליקצית קינדל מציע מבחר גדול של ספרים במחירים נוחים ובעברית.

3. Groovemaker (חינם)

ה-Groovemaker היא אפליקצית אודיו סופר מגניבה שתגרום לכם להרגיש כאילו יש לכם DJ קטן בתוך האייפד. ה- Groovemaker מאפשר להקליט חומרים בקלות, ליצור מיקסים, להוסיף תופים ולשנות סאונד כדי ליצור שיר של ממש. הסימפולים נשמעים נהדר במיוחד עם אוזניות. מצוין לאוהבי מוסיקה.

4. WeatherBug Elite (בתשלום)

אפליקצית ה-WeatherBug היא הדוגמא האולטימטיבית לאופן שבו האייפד שינה את פני המחשב; האפליקציה מראה מפה מפורטת של המיקום המדויק שלך בכל רגע נתון, נותנת תחזיות מזג אוויר, צילומי וידיאו ואפילו צילומים מאזור מגוריך.

5. Movies by Flixter (חינם)

אפליקצית הסרטים של פליקסטר היא הדבר לאוהבי הקולנוע שביניכם. האפליקציה מסוגלת לחשב היכן אתם נמצאים ולהגיד לכם איזה סרטים מוקרנים באותו רגע באזורכם. מנגד, אתם פשוט יכולים לבחור סרט מסוים והאפליקציה תגיד לכם איפה הסרט מוקרן ובאיזה שעה.

זהו. מה שנותר הוא להוריד את האפליקציה האהובה ולחכות למקבץ הבא.
בהצלחה וכמובן – בהנאה!

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>