אייפד 2 – הטלויזיה החדשה שלך

מוזיקה, מגזינים וספרים עוברים שינוי משמעותי בשנים האחרונות, ועוברים להיות נצרכים דרך האינטרנט, במקום באופן פיזי כמו בעבר. גם לטלויזיה השינוי הגיע, והיום אפשר לראות יותר ויותר תכניות באינטרנט, מאשר בטלויזיה.

כמובן, אפשר עדיין לצפות בטלויזיה דרך מכשיר הטלויזיה, אך היום, רבים מעדיפים לעשות זאת באופן נייד, דרך האייפד. אין ספק שלצפות בסדרה האהובה עליכם בטלויזיה דרך מכשיר האייפד עדיפה על לצפות בה דרך חברת הכבלים המיושנת שלכם. כל מה שצריך לעשות הוא להעביר את האצבע על המסך ואפשר להתחיל לצפות.

איך צופים בטלויזיה דרך האייפד?

ישנם כמה דרכים לצפות בטלויזיה דרך מכשיר האייפד שלכם. אם יש לכם אייפד 2, אפשר בקלות לחבר אותו למכשיר הApple TV של אפל. ה-אפל טיוי מתחבר למערכת הבידור הביתית ומאפשר צפייה באייפד דרך הטלויזיה. ניתן להשמיע מוזיקה דרך המערכת, להעביר קבצים ולהריץ מצגות, הכול דרך מערכת הבידור הביתית. אפל טיוי גם מאפשר, לבעלי האייפד עם מערכת ההפעלה iOS5, להוריד סדרות טלויזיה ולצפות בהן ישירות משירות הענן של אפל ה-iCloud.

תמונה: Apple TV

האפל טיוי לא רק מסנכרן את מערכת הבידור עם האייפד, הוא גם מאפשר השכרה וקנייה של סרטים דרך הטלויזיה. הסרטים דרך שירות ה-אפל טיוי מוצגים לאחר יציאתם לאקרנים, אפילו לפני שהדיוידי יצא, כך שניתן לצפות בהם לפני כולם,בלי לצאת מהבית.

חיבור אייפד 2 ישירות לטלויזיה

דרך יותר קלה לחבר אייפד 2 למערכת בידור, כגון מכשירי טלויזיה, היא דרך המתאם AV של אפל, שמאפשר לחבר את מכשירי האייפד ישירות לטלויזיה דרך חיבור HDMI. כזכור, למכשירי האייפד הראשונים לא היה חיבור HDMI, שניתן לחבר לטלויזיות, אך באייפד 2 יש חיבור כזה.

המתאם מאפשר לסנכרן את האייפד עם הטלויזיה, בפעולה שאפל אוהבים לקרוא "תמונת מראה"  (mirroring), ומאפשר לצפות בכול מה שרואים על האייפד – על מסך הטלויזיה. עם המתאם אפשר לראות סרטים וסדרות אצל חברים גם ללא מכשיר האפל-טיוי, מכיוון שהמתאם מתחבר לכל מכשיר עם חיבור מתאים, בין אם הוא אפל או לא.

היום, עם אייפד 2, iOS5 ואפל טיוי, אפשר לצפות בכל הסדרות והסרטים האהובים בלי לצאת מהבית, או בכלל מהפוך.

1 comment on “אייפד 2 – הטלויזיה החדשה שלך

  1. שלום,

    הבנתי שיש המון בעיות בצפיה של סרטוני יוטיוב דרך האפייד בטלויזיה. גם במתאם שציינת.
    האם יש לך קצת מידע בנושא, ואיך ניתן לפתור את הבעיה.

    תודה

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>