שידורי טלוויזיה חיים באייפד

אייפד ואייפון השלימו את החסר באמצעי התקשורת היחידי שלא יכלו לו – עד כה – שידורי טלוויזיה חיים. בערים נבחרות בארצות הברית בעזרת מקלט שלMobile  EyeTV , ובארץ באמצעות הגאדג'ט כרמל עידן+, שידורי טלוויזיה חיים הופכים להיות אפליקציית אייפד נוספת שאף לא דורשת חיבור לאינטרנט.

 כדי לצפות בשידורי טלוויזיה חיים דרך אייפד 2 ו- 3, מיני אייפד, אייפון או אייפוד טאץ' צריך לקנות את הגאדג'ט, מעין ממיר שבא עם אנטנה, ולחבר אותו למתאם של האייפד או האייפוון (הישן, זה עם ה-30 פינים או דרך מתאם לבעלי דגמים חדישים יותר של מכשירי אפל) ואחר כך להוריד את אפליקציית הטלוויזיה החינמית – SianoTV

תמונה: אייטיונס

 המקלט של כרמל עולה 299 ש"ח (כולל משלוח) והוא ניתן לקנייה ישירות דרך אתר הבית. לשם השוואה, המקלט של EyeTV Mobile עולה 99.95$ (ואם תרצו, אפשר לקנותו דרך אתר היצרן elgato).  

באמצעות האייפד תוכלו לצפות בכל ערוצי הטלוויזיה של עידן+ כלומר הערוץ הראשון, הערוץ השני, ערוץ 10, ערוצים 23, 33, 99 (הכנסת) וגם לעקוב אחרי תחנות רדיו אזוריות וארציות.

נסיינים מדווחים על קליטה טובה שמשתפרת ככל שמקרבים את המכשיר הנייד לחלון, אך מתלוננים על מבחר מצומצם יחסית של ערוצים.

 

 

1 comment on “שידורי טלוויזיה חיים באייפד

  1. ה"כרמל" מיועד לקליטת טלוויזיה מחוץ לבית שכן בתוך הבית לרוב רואים טלוויזיה ב… טלוויזיה.
    מלבד המחיר, ההבדל בינו לבין ה-EyeTV Mobile הוא שאין לכרמל סוללה משל עצמו אלא הוא משתמש בסוללה של האייפד/אייפון אליו הוא מחובר. לכן אין צורך להתעסק עם ההטענה שלו.
    הערוצים הנקלטים בישראל הם ערוצי עידן+, מערך השידורים שבאחריות הרשות השניה. התקבלו החלטות ממשלה, חוק בכנסת ואישורי ועדות הכנסת להוספת ערוצים בקרוב.
    כל הפרטים ואפשרות רכישה, באתר שלנו: http://www.YeshGo.com

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>