עכשיו זה רשמי: אפל מאטה את המכשירים הישנים שלכם בכוונה

אפ מודה: אני מאטה את מכשירי האייפון הישנים

עד עכשיו זה היה בגדר שמועות ולא כולם האמינו לקונספירציות, אבל מסתבר שגם ענקית הטכנולוגיה, אפל, הבינה שאין יותר לאן לברוח, או מה להסתיר ואפשר לומר שהיא סוף-סוף "יצאה מהארון".

אחרי גל השמועות, אפל סוף-סוף יצאה בהודעה רשמית, בה היא מודה שהיא מאטה את מכשירי האייפון הישנים שלכם בכוונה. למה שהיא תעשה דבר כזה, אתם שואלים את עצמכם?

ובכן, עושה רושם שלנו, הצרכנים, התשובה די ברורה. ברגע שהמכשיר שלכם הופך אטי יותר, אתם הופכים עצבניים יותר ומרגישים צורך להחליף את המכשיר, הרבה לפני שתאריך התפוגה שלו באמת מגיע. בדרך הזו, אפל מאלצת את הלקוח לנטוש את המכשיר הישן ולחפש נחמה בזרועות מכשיר צעיר ומהיר הרבה יותר.

זוהי הסיבה האמתית שאפל מאטה את דגמי האייפון הישנים

אם תשאלו את אפל, תשמעו הסבר אחר לגמרי לתופעה. מסתבר שעדכוני התוכנה האחרונים מכבידים מאוד על המכשירים הישנים, דוגמת iphone 6s ו- iphone 7 . הם כל-כך מכבידים עליהם, עד שהמכשירים אינם מסוגלים לעמוד בעמוס ומכבים את עצמם באופן אוטומטי. לפני כמעט שנה, בעלי הדגמים הנ"ל הודיעו על שיפור ועל ירידה משמעותית בכיבוי האוטומטי ולא היה ברור מה עומד מאחורי זה. לאחרונה, אפל הודתה אחת ולתמיד שמי שעומדת מאחורי השיפור, זו היא בכבודה ובעצמה, אך הסיבה שונה לגמרי מזו שהצרכנים מאמינה בה.

האטה במכשירי iphone7

לפי הצהרתה, היא מזהה מכשירי אייפון בעלי סוללות חלשות, שעלולים להיפגע ומאטה את מהירות השעון של המעבד שלהם, במטרה למנוע את הכיבוי האוטומטי. התוצאה של ההאטה, מה לעשות, גורמת למכשיר האייפון הזקן שלכם לזחול ולא לעמוד בקצב. ומה האופציות של הצרכן במקרה כזה? ובכן, החלפת הסוללה אמורה לפתור את הבעיה, אבל זה לא כל-כך פשוט. האופציה השנייה, כאמור, היא רכישת מכשיר חדש.

אז נכון, אפל מודה שהיא אחראית להאטת המכשירים, אבל מכחישה כל קשר בין לזה לבין הניסיון לדחוף אותנו לרכוש מכשיר חדש. אפשר לומר שהיא מעט מיתממת, הרי כל בר דעת יודע שאם יש לו ביד מכשיר ישן ואטי ו"בצירוף מקרים מדהים" בדיוק יצא מכשיר חדש, עדכני ומהיר, זו הזדמנות מצוינת להשתדרג לאייפון X, לא?

צבי וורטר

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>