הביקורות מהללות את האייפד החדש

אייפד 3 יגיע לחנויות רק מחר (ורק בארצות הברית ובעוד תשע מדינות נבחרות), אבל מספר עתונאים ובלוגרים כבר הספיקו להניח את ידיהם עליו ולפרסם את התרשמויותיהם (הנלהבות למדי) לטובת המתלבטים ואזרחי המדינות שאינן נמנות על ה- 32 שבהן יופץ האייפד החדש בשבוע הקרוב, כמונו למשל.

בלוג הטכנולוגיה Gizmodo איגד את מיטב הביקורות המוקדמות שפורסמו ביממה האחרונה על האייפד השלישי, והגיע באמצעותן למסקנה שלפעמים כן כדאי להאמין להייפ. שמות התואר מהמם, מדהים, וספקטקולרי חזרו על עצמן במרבית הסקירות על אייפד 3. המחמאות הופנו למסך האייפד החדש "ברגע שתחזו בתצוגת הרשתית, לא תוכלו לחזור למשהו אחר", מזהירים ב- MacWorld, וב- TechCrunch מתפייטים על התצוגה המדהימה של אור וצבע שנגלית עם הארת המסך.

אייפד 3 מול אייפד 2

חלק מהמבקרים דנו בסוגייה שבוודאי מטרידה לא מעט בעלי אייפד 2: האם להחליף לדגם החדיש יותר?

אל תמהרו לקנות אייפד חדש, היא המלצתו של הוולסטריט ג'ורנל. אבל, מסתייג המבקר, הדגם החדש ישפר משמעותית את חוויית המשתמש של מי שקורא באמצעות האייפד, של אלו הנמצאים הרחק מנקודות רשת אלחוטיות, ושל אלו המעדיפים לצפות בצילומים דיגיטליים עם מיליון פיקסלים יותר.

 Slash Gear מספקים תשובה לעוד שאלה שבוודאי עלתה במוחם של כמה צרכני אפל: מה סטיב ג'ובס היה חושב על אייפד 3?

 לדעתם, סטיב ג'ובס היה מאשר את האייפד החדש, שכן האייפד החדש הוא יותר מסך כל מרכיביו, מה שהופך אותו לדוגמה המושלמת לעולם ה- Post-PC שמייסד אפל ראה בחזונו, המכשיר שמשלים את המהפכה שאפל כבר התחילה.

 

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>