5 אפליקציות מומלצות לאייפד החדש

אחד השידרוגים היותר מלהיבים באייפד 3 או האייפד החדש בפי אנשי אפל, הוא התצוגה המרהיבה המבוססת על מסך רטינה (מסך רשתית, המסך הנכלל גם באייפון 4s) ברזולוציה 2048 x 1536, ללא ספק תצוגת המסך המוצלחת ביותר בשוק הטאבלטים כרגע. לפניכם רשימה קצרה של מספר אפליקציות אייפד אשר מנצלות היטב את תכונות המסך החדש וממחישות את קפיצת הדרך הוויזואלית הטמונה בו.

1. מדריך לכוכבים לאייפד (Star Walk for iPad)

אפליקציה מגניבה במיוחד בתחום המציאות הרבודה, אשר הופכת כל מחזיק אייפד לאסטרונום חובב. לאחר הפעלת האפליקציה, כיוון האייפד לעבר השמיים יציג על גבי תמונת השמיים שכבת מידע לגבי כוכבים, לוויינים וגרמי שמיים האחרים המופיעים בתמונה. כמו כן תוכלו לנסוע בזמן קדימה ואחורה ולצפות בכוכבים נעים במסלולם, לעיין בלוח שנה המציג אירועים אסטרונומיים ועוד. האפליקציה עודכנה בעקבות צאתו לחנויות של האייפד החדש, כך שהאנימציות והתמונות הכלולות בה מנצלות היטב את תכונות המסך החדש.

מחיר – 4.99 דולר

2. אייפוטו (iPhoto)

האפליקציה הרשמית לעריכה ושיתוף תמונות מבית אפל. על מסך האייפד החדש גדלה רמת הפירוט הגרפי בתמונות ובהתאם קל יותר לבצע בהן שינויי עריכה.

מחיר – 4.99 דולר

קרדיט: אייטיונס

3. קינדל (Kindle)

אפליקציית קורא הספרים מבית אמזון. הקרב המתנהל בנוגע לנוחות קריאת טקסטים ארוכים בין מסך הדיו האלקטרוני (דוגמת זה של מכשיר הקינדל) למסכיLcd  (דוגמת מסך האייפד) עדיין לא הוכרע, אולם אין ספק כי האייפד 3 מציע שיפור בנוחות הקריאה לעומת קודמיו ועל כן הופך את הורדת אפליקציית קינדל לאייפד לכדאית יותר מתמיד.

מחיר – חינם

4. טוויטבוט (Tweetbot)

גרסת אייפד לאפליקציית האייפון הפופולארית ופלטפורמה נוחה ושימושית לניהול חשבון הטוויטר שלכם.  Tweetbot מצטיינת בממשק משתמש מעוצב ואינטואיטיבי, אשר עבר התאמה במיוחד עבור מסך האייפד חדש, כך שכל מה שהיה מוצלח בו קודם, מוצלח עכשיו עוד יותר.

מחיר – 2.99 דולר

5. אייסטופמושן (iStopMotion)

אפליקציה כיפית, חביבה ולא חשובה בעליל, המאפשרת ליצור אנימציות קצרות מעדות ה"סטופ-מושן", בשילוב לכידת תמונות ממצלמת האייפד. האפליקציה עודכנה כך שהיא עושה כעת שימוש מרבי ברזולוציית מסך האייפד החדש וכן מספקת תמיכה מלאה ב-HD.

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>