5 אפליקציות משרדיות לאייפד

כפי שנכתב ונאמר פעמים רבות, גם על ידי אנשי חברת אפל, מכשירי אייפד נועדו בעיקר לצפייה בתוכן ולא ליצירת תוכן. לא מעט בשל כך זכה הטאבלט התפוחי למוניטין בעיקר כאמצעי לאספקת בידור מסוגים שונים: משחקים, סרטים, מוזיקה וכן הלאה. עם זאת, ראוי לציין שגם אם כתיבת מסמכים אינה המשימה הקלה ביותר לביצוע בעזרתו, ישנו מגוון רחב של משימות בהן יכול האייפד לשמש כמכשיר עבודה נייד יעיל למדי. לפניכם סקירה של 5 אפליקציות משרדיות המקנות לאייפד יכולות שכאלה:

1. Quickoffice pro HD

אפליקציית אייפד המיועדת לצפייה, עריכה ושיתוף מסמכי אופיס על סוגיהם (וורד, אקסל, פאוורפוינט) וכן לצפייה במסמכי PDF, אשר זכתה לפופולאריות לא מעטה בין היתר בזכות ממשק אינטואיטיבי ונוח. סרגל הכלים הנכלל בתוכנה אינו רחב כמו זה המובנה בתוכנות אופיס אך בהחלט מאפשר לבצע את מרבית הפעולות הבסיסיות הנדרשות בעריכת מסמך. האפליקציה כוללת גם אפשרות לסינכרון מהיר מול שירותי רשת נפוצים דוגמת גוגל דוקס ודרופבוקס וכן אפשרות לשליחה מהירה של מסמך באמצעות שירותי אימייל שונים.

2. Things

אפליקציה לניהול משימות בתצורת לוח שנה, שיוך קטיגורי ותיקיות פרויקט. Things כוללת היצע בסיסי למדי של פיצ'רים, אך מנגד מאופיינת בממשק אינטואיטיבי וקל לשימוש. במידה והתקנתם את האפליקציה גם על מכשיר האייפון שלכם או המק, קיימת אפשרות לסנכרון מהיר בין האפליקציות.

מחיר- $19.99

3. QuickVoice® Recorder

אפליקציה חינמית לאייפד המיועדת להקלטת קול, בדומה לטייפ מנהלים דיגיטלי. בין הפיצ'רים הבולטים באפליקציה: הפעלת הקלטה בלחיצה אחת, אפשרות לשליטה באיכות הקלטה על מנת לצמצם את גודל קובץ האודיו הנוצר בהקלטה, פיצ'ר הקלטה יעודי ליצירת רינגטון ואפשרות להעברת האפליקציה לרקע ללא הפסקת ההקלטה.

מחיר – חינם

4. SkyDrive

כלל יסוד בתורה הקפיטילסטית גורס כי תחרות בין חברות פועלת תמיד לטובת הצרכן וזו היא כנראה הסיבה שחברת מיקרוסופט טרחה ופיתחה אפליקציה עבור מכשירי הקצה הפופולאריים (אייפד ואייפון) של מתחרתה הישירה – אפל. האפליקציה האמורה מספקת למשתמש גישה ישירה לשירות האחסון בענן של מיקרוסופט – סקיידרייב המציע שטח אחסון חינמי עד 250 GB. השימוש באפליקציה מצריך פתיחת חשבון בשירות הרישום והזיהוי של מיקרוסופט – LIVE.

מחיר – חינם

5. Keynote

אפליקציה פופולרית ליצירת מצגות מבית אפל, אשר עברה עדכון בעקבות צאתו של האייפד החדש, כך שכעת היא עושה ניצול מרבי בתצוגת המסך המרהיבה שמציע אייפד 3 ואף מאפשרת יצירת אובייקטים בתלת מימד לשילוב במצגת. פיצ'ר שימושי במיוחד באפליקציה הוא תאימות לפאוורפוינט המאפשרת ייבוא של קבצי מצגות ממין זה, לצורך צפייה או עריכה.

מחיר – 9.99$

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>