אפליקציית אייפד של בנק הפועלים

בנק הפועלים הינו אחד המתקדמים בישראל מבחינת השירותים המוצעים ללקוחותיו באמצעות מכשירי אייפד. בפני לקוחות הפועלים עומד היצע של 5 אפליקציות אייפד: ניהול חשבון, הארנק הסלולרי, מסחר בשוק ההון, מידע שוק ההון ופועלים לעסקים.

ניהול חשבון ובאייפד

אפליקציית האייפד "ניהול חשבון" מציעה למשתמש אפשרות לצפות בכל סוגי המידע האישי המוצגים באתר הבנק: תנועות אחרונות בחשבון העו"ש, פירוט תיקי השקעות, צילומי צ'קים, ריכוז יתרות ועוד. כמו כן מאפשרת האפליקציה לבצע פעולות שונות בחשבון: העברת כספים ללקוחות בנקים אחרים או בין חשבונות הלקוח, הפקדה/משיכה מפר"י, מילוי טופס לבקשת אשראי ופיצ'ר חביב (אך לא מאוד שימושי יש להודות) העברת כספים בין שני לקוחות הבנק הנעשית באמצעות הצמדת שני האייפדים זה לזה. כמו כן עושה האפליקציה שימוש בנתוני מיקום האייפד על מנת להציג את סניפי הבנק הנמצאים בקרבת מקום למשתמש.
בנוסף כוללת האפליקציה לאייפד  אפשרות לסינון תכנים על פי תגיות וקטגוריות תוכן.

להורדת אפליקציית "ניהול חשבון"

להורדת אפליקציית "פועלים" לאייפד

 פועלים לעסקים

האפליקציה לאייפון "פועלים לעסקים" מציעה לבעלי חשבונות עסקיים בבנק את סל השירותים הנכלל באפליקציית "ניהול חשבון", לצד כמה שירותי מידע הרלוונטיים ללקוחות עסקיים: אישור עסקאות ממתינות לחתימה, צפייה בסטטוס עסקאות, חיפוש נתונים מתקדם, והצגת ריכוז יתרות עו"ש ומט"ח בכלל חשבונות הלקוח (פרטי ועסקי יחדיו). השימוש באפליקציה מצריך רישום מוקדם באתר- www.bankhapoalim.biz

להורדת האפליקציה

 הארנק הסלולרי

אפליקציית האייפד "הארנק הסלולרי" אותה מציע בנק הפועלים ללקוחותיו, נועדה להעניק לאייפד את היכולת לשמש עבורנו כאמצעי תשלום. באמצעות האפליקציה תוכלו לשלם חשבונות חשמל ובזק באמצעות צילום השובר המודפס אשר נשלח לבתיכם, למשוך מזומן מבנקט ללא שימוש בכרטיס אשראי, ולהעביר כספים מחשבונכם לחשבונותיהם של ללקוחות בנק הפועלים או לקוחות בנקים אחרים וכן את פיצ'ר ה-bump (העברת כספים בין שני לקוחות הבנק הנעשית באמצעות הצמדת שני האייפדים זה לזה) הנכלל גם באפליקציית "ניהול חשבון". הפיכת מכשיר הסלולר למעין אמצעי תשלום/כרטיס אשראי היא מטרה אשר סומנה זה מכבר על ידי מספר חברות טכנולוגיה ואשראי, בהקשר זה יש לציין כי על אף שאפליקציית האייפד הנ"ל היא צעד בכיוון זה, מדובר בצעד קטן המאפשר מסגרת מצומצמת למדי של פעולות תשלום.

להורדת האפליקציה

 מסחר בשוק ההון

האפליקציה לאייפד "מסחר בשוק ההון" מאפשרת ללקוחות בנק הפועלים לבצע פעולות רכישה ומכירה ישירות מן האפליקציה וכן לקבל מידע מעודכן אודות שערי מניות ומגמות המסחר בבורסה.

להורדת האפליקציה

קרדיט: http://itunes.apple.com

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>