אפליקציות ( Apps) לאייפד: 9 הגדולות ועוד אחת

אחד הדברים החשובים ביותר, יודע כל מחזיק אייפון או אייפד, הוא האפליקציות (אפס, Apps) שאתם מורידים למכשיר. חלקן בתשלום, חלקן בחינם, חלקן טובות וחלקן לא שוות כלום. ככה או ככה, אפל עושה כסף. אבל זה לא קשור.
כיוון שאני אוהב רשימות, וכיוון שאני בטוח שאתם קוראים נאמנים, ישבתי וחיפשתי, קראתי וחקרתי ובסופו של דבר מצאתי לכם רשימה של עשר אפס למכשיר אייפד. תשע מומלצות ביותר ועוד אחת, איך נאמר… ממש לא מומלצת. הסדר, אגב, לא מחייב.

Netflix for iPad: אחת האפליקציות המומלצות כמעט על ידי כל אתר שתחפשו. נטפליקס המותאמת לאייפד מאפשרת לכם לצפות בסרטי הסטרימינג (streaming) שיש באתר, כל עוד אתם רשומים בו. והבונוס – אתם יכולים לסדר לעצמכם רשימת צפייה משלכם.
ABC Player: עוד אפליקציה שמומלצת במיוחד על ידי אתרים רבים. באמצעותה תוכלו לראות את התכניות המשודרות ברשת האמריקאית ABC, בחינם.
iBooks: האפליקציה החינמית של אפל המאפשרת לכם לקנות ספרים אונליין ולקרוא אותם על האייפד. מאורגן ונוח, ומעוצב נהדר. בונוס: בהורדת האפליקציה אתם מקבלים חינם את הסיפור "פו הדב".
Weather Bug Elite: באפליקציה הזו תקבלו מפה מפורטת של המקום שבו אתם נמצאים, יחד עם תחזית מזג האוויר, וידאו ואפילו תמונות ממצלמות באזור. כמו כן תקבלו מפות מתאר מיוחדות למצב הרוח והטמפרטורה.
Keynote: קינוט היא תוכנה שמוכרת בוודאי לכל משתמשי המקינטוש (אם יש כאלה בארץ). היא המקבילה של אפל לפאואר-פוינט של מיקרוסופט: תוכנה המאפשרת יצירת מצגות. באמצעות התבניות של אפל ניתן ליצור מצגות ולהציג אותן על המסכים החדים של האייפד, כך שבפגישה ניתן לראות היטב את המצגת גם מהצד.
Adobe Ideas: תוכנת שרבוטים חינמית, המנצלת את היתרונות של אייפד: מסך מגע – גדול. בעזרת התוכנה וכמה כלים פשוטים תוכלו לצייר ולשרבט רעיונות וגם על תמונות קיימות.
Dropbox: אפליקציה המאפשרת לכם לצפות, לערוך ולנהל קבצי מסמכים מסוגים שונים. גם היא אפליקציה חינמית ואף אוניברסלית.
The Guardian Eyewitness: אפליקציה מבית היוצר של הגארדיאן הבריטי, המציגה תמונות מדהימות זוכות פרסים. והנה דוגמה אחת, מתוך האתר Gadgetynews:
The Guardian Eyewitnesstaken from gadgetynews.com

Shazam: טוב, גילוי נאות: אני פשוט מת על האפליקציה הזו, לא משנה באיזו צורה ובאיזה מכשיר היא מגיעה. היא מדהימה אותי בכל פעם מחדש. שאזאם היא אפליקציה שמזהה שירים תוך עשר שניות. שמעתם שיר שאתם אוהבים ולא מכירים? אתם מפעילים את שאזאם, והיא מחזירה לכם את כל מה שתרצו לדעת. אותי זה קונה.
ועוד אחת:
• Lose Weight Now Hypnosis HD Video by Glenn Harrold: אתם לא באמת רוצים את זה, אבל זה משעשע. מה שאתם מקבלים אם תקנו את האפליקציה הזו (רק 9.99$) היא מסך מלא בעיגולים וקול של איזה בריטי שמשכנע אתכם לא לאכול. וידאו שמדגים את הפלא תוכלו למצוא כאן.

2 comments on “אפליקציות ( Apps) לאייפד: 9 הגדולות ועוד אחת

  1. מישהייי

    האפליקציות האלה באמת שוות 😉 וראיתי את ההדגמה הזאת עם ה"קול הבריטי" זה לא באמת עושה משהו אבל כמו שאמרת מצחיק 🙂 תודה !

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>