אייפד בתא הטייס

מכשירי אייפד ייכנסו לשימוש הטייסים של אמריקן אירליינס בקרוב. חברת התעופה האמריקאית מתכננת להחליף את ציוד הטיסה הכבד של הטייסים בטאבלטים של חברת אפל עד סוף 2012, צעד שיחסוך לחברה לפחות 1.2$ מיליון בשנה.

אף כי מנהל התעופה הפדרלי (FAA) אישר את השימוש בטאבלטים כבר ב-2011, אמריקן אירליינס היא חברת התעופה המסחרית הראשונה שקיבלה את אישור המנהל להשתמש בהם בתא הטייס במשך כל הטיסה, כולל בזמן ההמראות והנחיתות. חברות תעופה רבות משתמשות באפליקציות טיסה, אבל בכאלה שאינן דורשות חיבור לאינטרנט אלחוטי אחרי שהותקנו בטאבלט.

האייפד אמור לחסוך לא רק כסף לאמריקן אירליינס אלא גם זמן; כיום כל תיק טיסה מורכב מכמה אלפי דפים שיש לעדכן בקביעות, פעולה הגוזלת בין חצי שעה לשעה וחצי מעבודתו של הטייס. לעומת זאת, עדכונים דיגיטליים יכולים להיעשות בשניה על ידי מגע באייקון ואף למנוע טעויות של תיוק דף במקום הלא נכון.

חברות תעופה נוספות מתכוננות להחלפת הניירת באייפד: יונייטד אירליינס חילקה לטייסיה 11 אלף מכשירי אייפד כבר בשנה שעברה ודלתא מתנסה במעבר לתיקי טיסה אלקטרוניים.

בינתיים האייפד של אפל הוא הטאבלט היחידי שאושר על ידי ה-FAA, אבל טאבלטים אחרים צפויים לקבל אישור בהמשך.

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>