אפליקציות אייפד למשרד

מכשיר האייפד אמנם משמש בעיקר לצריכת תוכן, אבל לא מעט משתמשים רוצים גם לייצר תוכן באמצעותו. בהעדרה (הזמני?) של תוכנת אופיס לאייפד, המשתמשים יכולים להשלים את החסר באמצעות אפליקציות אייפד המשרדיות שיפורטו להלן:

Pages

חבילת האופיס של אפל כוללת שלוש אפליקציות במחיר של $9.99 לאפליקציה ו-Pages  הוא מעבד התמלילים שבחבילה. Pages עוצב במיוחד עבור מכשירי מסך המגע של אפל והוא מאפשר ליצור ולערוך מסמכים בקלות ואף לערוך מסמכים מיובאים מ-וורד, PDF ועוד. עקרונית אפשר גם לייצא מסמכים לוורד ודומיהם, רק שהתוצאה נוטה להיות קצת מבולגנת.

תמונה: iTunes

Documents To Go Premium

גרסת הפרימיום האחרונה של Documents to Go היא אפליקציית האייפד האידיאלית למכורים לעבודה. באמצעות האפליקציה אפשר לערוך את כל מסמכי אופיס, כולל קובצי וורד, גיליונות אלקטרוניים של אקסל ומצגות פאוור פוינט, לערוך או לסנכרן מסמכים השמורים בשירותי קבצים כמו גוגלדוק ודרופבוקס וגם לצפות (אך לא לערוך) קובצי PDF. מחירה של האפליקציה הוא $16.99.

תמונה: iTunes

PDF Expert

משתמשי אייפד שנדרשים גם לערוך מסמכי PDF באמצעות האייפד ימצאו מענה ב-PDF Expert, אפליקציה המאפשרת לפתוח, לערוך ולשמור קובצי PDF, להוסיף בהם הערות, הדגשות ואף למלא טפסים. מחיר האפליקציה הוא 9.99$ והיא יכולה גם לקרוא את מרבית סוגי המסמכים, כולל מסמכי אופיס, מצגות פאוורפוינט,  קובצי תמונות, סרטוני וידאו ומוזיקה.

תמונה: iTunes

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>