משתמשי אייפד משכילים ואמידים יותר מבעלי טאבלטים אחרים

משתמשי אייפד הם משכילים ואמידים יותר ממשתמשים של טאבלטי אנדרואיד, מגלה דו"ח חדש שבדק את הרגלי צריכת החדשות של מבוגרים צעירים בארצות הברית.

משתמשי אייפד הם לא רק לקוחות מרוצים יותר בהשוואה לבעלי טאבלטים מחברות אחרות, מתברר שיש להם עוד אפיונים שמייחדים אותם משאר צרכני הטאבלטים, למשל מצבם הכלכלי המשופר. נתון הגיוני לאור רמת המחירים של אייפד ומיני אייפד בהשוואה לאלו של נקסוס, קינדל פייר וכדומה.

הדו"ח שהוציא מכון מחקר לשיווק באינטרנט Pew Research Center’s Project for Excellence in Journalism  התמקד בצריכת חדשות במכשירים ניידים וממצאיו יכולים לעניין מפתחים ומשווקים של אפליקציות חדשותיות לאייפד.

למשל, שאף על פי שמרבית הצעירים בארצות הברית ויתרו על קריאת עיתונים מודפסים, הם מעדיפים צריכת חדשות דמוית דפוס בטאבלט על פני חוויית קריאה אינטראקטיבית שכוללת קטעי מדיה עשירה כמו אודיו, וידאו ורכיבים גרפיים.

הדו"ח גם מראה שצריכת חדשות באמצעות האייפד נפוצה יותר בקרב גברים מאשר נשים. באופן כללי, רוב משתמשי האייפד מעדיפים לצרוך חדשות דרך הרשת ולא באמצעות אפליקציות, אבל ככל שהמשתמשים משכילים יותר הם נוטים יותר לטובת אפליקציות, ורבים מהם גם מדווחים עם קריאה לעומק של תכנים חדשותיים ארוכים באמצעות אפליקציות.

שיעור ההיענות למודעות פרסום באייפד גבוה יותר בקרב צעירים בני 18-29 אבל שיעור ההיענות הפוטנציאלי להרשמה לאתר חדשות בתשלום גבוה יותר בקרב מבוגרים בני 50+.

לקריאת המחקר המלא – Demographics mobile web.

 

 

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>