אפליקציות מומלצות לאייפד 4 ולמיני אייפד

כמדי השקה של מוצר חדש מבית אפל, גם עם הוצאתם של אייפד מיני ואייפד 4 צצו המון אפליקציות חדשות שיצאו במיוחד לכבודם או שהותאמו בעבורם. למשל:

Paper

הבחירה של אפל לאפליקציית אייפד של השנה החולפת, היא למעשה דף נייר חלק שמאפשר למשתמש לרשום וליצור משרבוטים ועד שרטוטים ארכיטקטוניים בעזרת מגוון כלי הכתיבה, הרישום והצביעה שמציעה האפליקציה, וכמובן לשתף את היצירה עם אנשי הקשר הווירטואליים.

מקור: iTunes

Spotify

שירותי האזנה למוזיקה בסטרימינג קיימים כבר זה זמן רב באינטרנט, אבל אפליקציית Spotify מסתמנת כמובילה בתחום אפליקציות המוזיקה לאייפד, אייפון ואייפוד. ל-Spotify מאגר עצום של שירים והעיצוב שלה לאייפד הוא מושך במיוחד. גם כאן אפשר לשמור מידע מאתרים כמו Last.fm ולחלוק את רשימות ההאזנה עם החברים ברשתות החברתיות השונות.

תמונה: iTunes

Bang You Later

האם אייפד מיני ואייפד 4 מותאמים לצפייה בסרטי מבוגרים? נציג האתר Bang You Later צוטט בבלוג The Love Rollercoaster מתפאר כי ננקטו צעדים נרחבים כדי להבטיח שביצועיהם בתחום זמן הורדת הווידאו ושימושיות יתעלו על אלו של מתחריהם, ושכל המידע שמוצג במסך האייפד הרגיל לא יעלם מעיניהם של המשתמשים באייפד הקטן יותר, גם מבלי להיראות קטנים או מבולגנים מדי. הבלוגר המדווח אישר את הפרטים.

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>